728 x 90

عضو اتاق بارزگانی رژیم: «ایران بابت تهاتر نفت و کالا هم امتیاز می‌دهد و هم تخفیف»

صادرات نفت رژیم - عکس از آرشیو
صادرات نفت رژیم - عکس از آرشیو

حمیدرضا صالحی عضو اتاق بازرگانی رژیم با اعتراف به حراج ثروتهای ملی مردم ایران توسط آخوندهای جنایتکار گفت: «ایران بابت تهاتر نفت و کالا، هم امتیاز می‌دهد و هم تخفیف، ایران در تهاتر چون به تبادل نیاز دارد، هر کالایی با هر قیمتی که تحویل دهند را باید بپذیرد».

این کارگزار حکومتی علت تخفیف دادن را تحریم بودن نفت‌ خام و فرآورده‌های پتروشیمی، عنوان کرد.

حمیدرضا صالحی در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایلنا به‌تاریخ ۱۶آذر گفت: یکی از راه‌هایی که اکنون جهت فروش کالاهایمان می‌توانیم طی کنیم تا بخشی از مشکلات‌ حل شود تهاتر است، تهاتر با علم بر اینکه ما روابط بانکی نداریم و می‌توانیم تبادل کالا به کالا داشته باشیم، تاحدی مشکلات شبکه بانکی ما را حل می‌کند، در واقع اکثرا تهاتر زمانی صورت می‌گیرد که اختیاری برای بازگرداندن پول نداشته باشیم.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی رژیم گفت: در هر حال در شرایطی که ناگزیر به سمت تهاتر هر کالایی می‌رویم اوضاع جدیدی را برای ما بوجود می‌آورد که منجر به بالا رفتن قیمت تمام‌شده کالا می‌شود، زیرا ما نیاز به تبادل داریم، در واقع دست‌پایین هستیم و باید امتیاز بدهیم. یعنی هر کالایی با هر قیمتی به ما تحویل دهند باید بپذیریم. از طرفی چون کالای صادراتی ما نفت‌خام، فراورده و یا محصول پتروشیمی است برای معامله و همراهی با ما تخفیف می‌خواهند، علاوه بر آن کیفیت کالایی را که به ما ارائه می‌دهند، در نظر نمی‌گیرند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4368cba-f682-4f6e-b507-67cd66d7178e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات