728 x 90

عربده‌کشی آخوندها برای سرکوب و به‌بهانه بدحجابی

آخوند حسینی همدانی امام جمعه خامنه‌ای در کرج
آخوند حسینی همدانی امام جمعه خامنه‌ای در کرج

آخوند حسینی همدانی امام جمعه خامنه‌ای در کرج به‌سرکوب زنان به‌بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی در جمعه‌بازار این هفته گفت فکر نکن یک تار مو است، اینجوری نیست اینجوری بحث بحث دیگری است

این‌که برای برهنگی ابتدا از «سر» شروع می‌کنند و می‌گویند این دو تار مو چه ضربه‌ای می‌زند ولی باید دید این دو تار مو در چه مسیری است؛ عده‌یی در نقشه شیطان بازی می‌کنند زیرا کار شیطان زیبا را زشت و زشت را زیبا نشان می‌دهد.

آخوند حسینی: اگر امروز سخن از بی‌حجابی گفته می‌شود این حرف دنباله‌یی دارد که از بین بردن امنیت اجتماعی یکی از آثار سو او هست. همه باید به‌میدان بیایند هم دستگاههای متولی و هم مردم به‌صورت آتش به اختیار و خودجوش باشند (سایت حکومتی شبستان ۱۷ تیر).

 

هم‌چنین آخوند احمد خاتمی هم گفت متأسفانه پرده‌دری می‌شود هتاکی می‌شود همین منبری که اینجا نشستم شاید یک دهه قبل هشدار می‌دادم بدحجابی گناه است شل حجابی گناه است رسیده به‌بی‌حجابی.

آخوند ناصری امام جمعه خامنه‌ای در یزد: دشمن در تلاش برای ایجاد یأس و دلسردی و ناامیدی در جامعه است اما مردم باید نسبت به این اقدام دشمن، بصیرت و هوشیاری داشته باشند دشمن با ناامید کردن مردم و مأیوس کردن آنها از دولت و نظام و … در تلاش برای ایجاد تفرقه است تا بتوانند در این میان اهداف خود را پیاده کنند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cf9a688f-b936-441b-86aa-735fbcdaff2b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات