728 x 90

عرب نیوز: تهران آدم‌ربایی و کشتی ربایی می‌کند، آمریکا دیپلوماسی بیشتری را تجویز می‌نماید

پایگاه پهپادی زیرزمینی رژیم
پایگاه پهپادی زیرزمینی رژیم

​عرب نیوز روز ۹خرداد در گزارشی از دزدی دریایی و باجگیریهای رژیم آخوندی در خلیج‌فارس توسط سپاه پاسداران نوشت: تهران آدم‌ربایی و کشتی ربایی می‌کند و تهدید می‌کند، آمریکا دیپلوماسی بیشتری را تجویز می‌نماید.

تنها چند دقیقه پس از تهدید تهران به «اقدام تنبیهی» علیه یونان به‌دلیل دست داشتن در مصادره محموله نفت قاچاق رژیم ایران، نیروهای سپاه پاسداران ۲نفتکش یونانی را در خلیج‌فارس توقیف کردند.
این اقدامات آشکار دزدی دریایی در هفته گذشته اظهارات ضعیفی از نگرانی و فراخوانی برای خویشتن‌داری از سوی دولتهای غربی را برانگیخت، اگر چه آنها با الگوی قابل پیش‌بینی رفتار ایران مطابقت دارند. در سال۲۰۱۹ یک کشتی قاچاق نفت به رژیم اسد در سوریه در جبل الطارق توقیف شد. رژیم ایران با توقیف یک نفتکش بریتانیایی پاسخ جنگ‌طلبانه داد و مذاکرات تحقیرآمیز را در پی داشت و پس از آن کشتی ایرانی با آرامش اجازه یافت راه خود را ادامه دهد.

رژیم آخوندی بارها به کشتی‌های خلیج‌فارس حمله کرده و حملات موشکی و پهپادی را علیه زیرساخت‌های نفتی منطقه و اهداف غیرنظامی انجام داده است. دنیا با عجز و سستی شانه بالا می‌اندازد و مسئولیت نمی‌پذیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/470afaf0-e8eb-4bbb-a631-2e4e57a45c31"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات