728 x 90

طناب غارتگران بر گلوی مردم

در شرایطی که کودکان در کوران کرونا، لابه‌لای زباله‌ها می‌لولند و جوانان برای قرصی نان جان می‌دهند، خبر انتشار دزدیهای نجومی کارگزاران اصلی نظام در جنگ باندی، آتش خشم تهیدستان را شعله‌ور کرد.

عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات ۲۶فروردین ۹۹: «از این ۳۱میلیارد دلار حدود ۴ممیز ۸میلیارد دلارش مابه‌ازاء واردات کالا نداشته».

آخوند روحانی: «این خیلی بده برای ما که یک دستگاه نظارتی بیاد یه حرفی بزنه و اون حرف منطبق نباشه».

این کارگزار حکومتی نگفت از این عدد که به‌راحتی از کنارش گذشت و بعد هم هراس‌آلود تکذیبش کردند، به هر کدام از ۱۰میلیون خانواری که نان شب ندارند ۸میلیون تومان می‌رسید.

شهباز حسن‌پور بیگلری، مجلس آخوندی ۲۷فروردین ۹۹: «امروز بیش از ۱۰میلیون خانوار در کشور به نان شب محتاج هستند».

یک عضو دیگر باند خامنه‌ای برای گم کردن رد میلیاردها دلار غارت بنیادهای تحت‌امر خامنه‌ای دوباره توپ را در زمین دولت انداخت و گفت: «۲۰میلیارد دلار در جریان یک فساد بزرگ از کشور خارج شد و کسی هم در این رابطه پاسخگو نیست».(روزنامه صبح اقتصاد، حسین راغفر ۲۸فروردین ۹۹)

یک هموطن: «بابا این‌ همه اختلاس داریم این‌همه دزدی... دزدبازی‌هایی که رانت‌بازی پارتی‌بازی فامیل‌بازی اختلاص و دزدی‌ها اینا به مردم فشار میاد».

به‌راحتی می‌گوید ۲۰میلیارد دلار توسط مسئولان گم شد. پولی که با آن مشکل حاشیه‌نشینی، بهداشت و درمان، کودکان کار و زباله‌گردی جمع می‌شد.

صدها میلیارد دلار دارایی‌های به‌سرقت رفته مردم ایران توسط رژیم می‌تواند هزینه‌های محرومان را تأمین کند تا آنها در قرنطینه و از ویروس کرونا در امان بمانند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/243737ef-e99b-4ebd-94b4-6f70975a4974"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات