728 x 90

«طرح مولدسازی» و رسوایی فروش مدارس ساخته شده توسط خیرین

طرح موسوم به مولدسازی در دولت رئیسی
طرح موسوم به مولدسازی در دولت رئیسی

مدیرعامل مؤسسهٔ «مهر گیتی» رژیم افشا کرد که دولت رئیسی در طرح موسوم به مولدسازی قصد دارد مدارسی که توسط خیرین ساخته شده را هم به‌فروش برساند. مدیرعامل این مؤسسهٔ حکومتی گفت: «۷۰درصد مدارس توسط خیران ساخته می‌شود و آنها مسئول کسری بودجه دولت نیستند».

روزنامهٔ حکومتی خراسان نیز در شمارهٔ دوم اسفند خود نوشت: «طرح مولدسازی» رئیسی «حالا از ناحیه دیگری به فاز جدیدی از جنجالها وارد شد» که (در معرض فروش) قرار گرفتن برخی مدارس که توسط خیران ساخته شده است».

خبرگزاری حکومتی دانشجو پس از افشای این غارتگری نوشت: «ماه گذشته با خبر تصویب طرح مولدسازی اموال دولت حاشیه‌های خبری فراوانی در سایتها و کانال‌های خبری منتشر شد... یکی از خبر‌های منتشر شده پیرامون این طرح بررسی اموال اضافه آموزش پرورش بود».

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت رئیسی جلاد با دستپاچگی به‌افشای این غارتگری واکنش نشان داد و آن را «دروغ بزرگ» نامید. اما صباغیان‌، در جلسهٔ دوم اسفند مجلس ارتجاع این اقدام دولت رئیسی را تأیید کرد و گفت: «الان آمدند مدارس خیرساز را گذاشتند به فروش، مدرسه‌ای که باید دو هفته دیگر افتتاح بشود گفتند به فروش برسد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75e1ccb8-6d49-4a1e-8ab4-7253451f1042"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات