728 x 90

طرح ضدانسانی خامنه‌ای ـ روحانی برای مبتلا کردن ۸۰ درصد مردم به کرونا

جلسه به اصطلاح ستاد ملی مبارزه با کرونا
جلسه به اصطلاح ستاد ملی مبارزه با کرونا
  • استراتژی کلان تلفات خامنه‌ای و روحانی و فرستادن مردم به قربانگاه به‌رغم موج دوم کرونا و وضعیت قرمز در بسیاری از استانها همراه با طلبکاریهای وقیحانه و انداختن تقصیرات به گردن مردم

تلویزیون رژیم ۱۹خرداد:

دکتر ملک زاده: «واقعا مهمترین علت وقوع موج جدید کرونا تشکیل مجدد اجتماعات، عدم رعایت فاصله اجتماعی و عدم استفاده از ماسک است ... ». . .

روحانی: «منتها یک تلقی به‌وجود آمده در ذهن عده‌یی از مردم که این ویروس یک موضوعی است که اگر همه متحد بشویم ظرف مثلاً یک ماه ظرف دو ماه اینرا از پا در می‌آوریم و تمام می‌شود و یا در ذهن مردم آمده که اگر ۱۰روز یا ۲۰روز یا یک ماه در خانه بمانند معنی آن این است که دوران خطر سپری شده».

دکتر ملک زاده: «در ابتدا که واقعاً این ویروس با ما هست تا مثل ویروس آنفولانزای اچ وان ان وان که آمد و هنوز هم با ماست بنابراین تا سال‌ها با ما خواهد بود حداقل در دو سه سال آینده ما یک گروه‌هایی داریم که این بیماری را می‌گیرند و می‌آیند ... . ما باید منتظر پیک‌هایی باشیم در شهر‌هایی که اغلب شهر هامون زیر ۲۰درصد هستند و این دقیقاً هم موقعی اتفاق می‌افتد که یک اجتماعی تشکیل بشود . ». . .

طلبکاری وقیحانه رحمانی فضلی از مردم مشهد در وضعیت قرمز:

«نظارتهایی که ظرف این یک هفته در مشهد به‌عمل آمده است برخی از دستورالعملها رعایت نشده از جمله این‌که نباید فرش بیندازند نباید تجمع کنند نباید نماز را به جماعت بخوانند ولی کماکان این مباحث و موضوعات مورد توجه قرار نگرفته ». . .

رحمانی فضلی: نمازهای جمعه از اول تیرماه در شهرهای زرد برگزار می‌شود. سینماها از اول تیر و مهد کودک ها از ۲۴خرداد باز می‌شوند:

«کلاس آموزشهای قرآن هم با رعایت دستورالعملها مقرر شد که از هفته بعد همانند نهادهای آموزشی دیگر بتوانند کارشان را انجام بدهند ... .

در خصوص مهدکودک ها باز با ابلاغ دستورالعملها مورد نیاز و موافقت وزارت بهداشت دوستان عنایت داشتند به این‌که از ۲۴خرداد می‌توانند فعالیت خودشان را هفته بعد قبل از؛ کارشان را شروع کنند ... . مقرر شد که با رعایت دستورالعملها و در سینماها بتوانند از اول تیر فعالیتشان را شروع کنند ... . قرار شد دفاتر خدمات آژانس‌های مسافری و تورهای گردشگری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای آنها از سوی وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فعالیت‌های خود را از ۲۴خرداد انشاالله بتوانند آغاز کنند ... ». . .

پاسدار باقری: راهیان نور از ۲۴خرداد فعالیتش را آغاز کند. تورهای گردشگری تصمیم‌گیری شد از بیست و چهارم خرداد آغاز شود

«باقری: ... در مورد تورهای گردشگری که تصمیم‌گیری شد که از بیست و چهارم خرداد آغاز بشود اجازه می‌خواهیم که مسأله راهیان نور هم از همین تاریخ در منطقه غرب و شمال غرب که فصل آن همین تابستان هست با رعایت همین دستورالعمل‌های بهداشتی انجام بشود . ». . .

آخوند روحانی: باید کارخانه فعال باشد باید مغازه‌ها باز باشد رفت و آمد ادامه پیدا بکند. در مسأله زندان، راهیان نور و تور خارجی، راه دومی نداریم

«در مسأله زندان در مسأله راهیان نور در مسأله تور خارجی ما توی این شرایط چاره‌ای نداریم یعنی هیچ راه دومی نداریم در کشور باید کار کنیم باید کارخانه‌های ما فعال باشد باید مغازه‌های ما باز باشد باید رفت و آمد در جامعه در حدی که مورد نیاز و ضرورت جامعه هست باید ادامه پیدا بکند ... این‌که ما الآن می‌بینیم مساجد ما باز شده و مردم هم می‌روند به عبادت هم به دعا هم خلوص شون و هم فاصله را مراعات می‌کنند خوب چه اشکالی دارد ... ». .!

(تلویزیون شبکه خبر (رژیم) ۱۹خرداد۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1ce5f5d9-121b-4c87-9488-93a0ccc51591"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات