728 x 90

طرح جنایتکارانهٔ ۱۷۰نماینده مجلس ارتجاع برای مسدود کردن پیام‌رسانهای خارجی و سانسور کامل فضای مجازی

فضای مجازی  در ایران
فضای مجازی در ایران

۱۷۰ نماینده مجلس ارتجاع طرحی امضاء کرده‌اند که در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون به مسدود شدن پیام‌رسانهای خارجی منجر می‌شود. هدف این طرح "ساماندهی فضای مجازی" عنوان شده اما نتیجه عملی آن فیلترینگ خواهد بود.

رضا تقی‌پور، نماینده تهران در مجلس ارتجاع، در گفتگو با خبرگزاری حکومتی تسنیم یکشنبه ۱۶خرداد، جزئیات طرحی را ارائه کرده است که به‌گفته او در صورت تصویب آن، «پیام‌رسانهای خارجی در ایران مسدود می‌شوند، مگر این‌که قانون ما را بپذیرند».

به گفته تقی‌پور طرح ساماندهی فضای مجازی به امضای ۱۷۰ نماینده مجلس ارتجاع رسیده است. با این ترتیب در صورت بررسی طرح در صحن علنی تصویب آن قطعی به‌نظر می‌رسد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس رژیم هم با اشاره به‌وجودخلأ قانونی در حوزه فضای مجازی ابراز امیدواری کرد طرح یاد شده هر چه سریع‌تر تصویب و به قانون تبدیل شود تا این حوزه "سامان خوبی" بگیرد.

طرح مجلس ارتجاع تازه‌ترین تلاش برای ایجاد حاکمیت دولتی بر اینترنت و در واقع پیام‌رسان‌های ‌اینترنتی است اما در درون خود باعث تغییرات گسترده دیگری هم در این فضا هست از جمله احراز هویت تمامی کاربران یا ایجاد صندوق دولتی حمایت از پیام‌رسان‌ها که ظاهرا قرار است با پول حاصل از فروش پهنای باند تغذیه شود!
این طرح جنایتکارانه و ضدمردمی هزاران بار بیشتر از گران شدن بنزین و... علیه مردم است و هدف آن اختناق و تشدید سرکوب توسط خامنه‌ای میباشد .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9b77da38-838b-460f-88f9-849b976c4c11"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات