728 x 90

طرح استیضاح نمکی در مجلس ارتجاع

نمکی وزیر بهداشت آخوند روحانی
نمکی وزیر بهداشت آخوند روحانی

به‌دنبال افزایش قربانیان کرونا، روز گذشته تعدادی از اعضای مجلس ارتجاع در وحشت از خشم مردم، طرح استیضاح سعید نمکی وزیر بهداشت کابینه آخوند روحانی را تدوین و به هیأت‌رئیسه دادند. اعضای مجلس ارتجاع گفته‌اند علت استیضاح در مورد شیوع موج چهارم کرونا و افزایش فوتی‌ها، عدم شفافیت وضعیت هزینه کرد اعتبارات کرونا است. (خبرگزاری حکومتی تسنیم ۳۰فروردین)

 

خاطرنشان می‌شود آخوند روحانی روز ۲۸شهریور در جلسه ستاد حکومتی کرونا به تشتت درونی رژیم و جنگ باندها بر سر بحران اتمی اعتراف کرد و گفت: «وقتی با یک ویروس جهش‌یافته هم مواجه می‌شویم اینجا داستان تغییر می‌کند هر کسی می‌خواهد این را به گردن دیگری بیندازند. بگه اقا من خیلی خوب عمل کردم. بخش من خیلی خوب عمل کرده آن یکی بخش مقصر است. اون یکی بخش هم بگوید من خوب عمل کردم بخش سوم است که مقصر هست. نه واقعاً در شرایطی که مشکل پیش می‌آید همه به فکر باشیم باز هم دست به دست هم بدهیم ما تریبونی نباید داشته باشیم که در آن آرامش را به هم بزند. هفته‌یی که ما در آن قرار گرفتیم یعنی هفته‌یی که از امروز شنبه شروع شده هفته سختی هست هفته پیش هم سخت بود البته ولی این هفته هفته سخت‌تری هست» (تلویزیون شبکه خبر رژیم۲۸فروردین).

 

رئیسی سخنگوی ستاد حکومتی کرونا روز ۲۹فروردین گفت: هنوز به اوج و قله پیک چهارم کرونا در ایران نرسیده‌ایم. پیش‌بینی می‌شود تعداد بستریهای کرونا در این موج به ۶۰هزار نفر برسد و حالا حالاها از وضعیت قرمز خارج نمی‌شویم.
رئیسی در ادامه گفت: احتمالاً محدودیتهای کرونا دو هفته دیگر تمدید می‌شود. اما حتی اگر نمودار صعودی کرونا در پیک چهارم، ثابت شود و از حالت صعودی خارج شود یا حتی نزولی شود، حالا حالاها از وضعیت قرمز خارج نمی‌شویم. وی تأکید کرد ۲۵بهمن سال گذشته ویروس کرونای انگلیسی در کشور چرخیده است.(خبرگزاری حکومتی ایرنا ۲۹فروردین)

 

همچنین روز ۲۹فروردین روزنامه حکومتی جهان صنعت نسبت به عدم شفافیت روند واکسیناسیون هشدار داد و نوشت: «همین امر مردم را نسبت به شرایط موجود خشمگین کرده است. وقتی جرقه‌ای به این مردم وارد شود آنها با نهایت خشونت وارد میدان می‌شوند و آن زمان مردم غیرقابل کنترل می‌شوند. متخصصان هشدار می‌دهند که پایان این راه اصلاً به صلاح کشور نیست، اما گوش شنوایی وجود ندارد. این روزها مردم همانند آتش زیر خاکستر هستند. آمار فوتی‌ها هر روز بیشتر از روز قبل است و این شروع یک فاجعه در کشور است. اگر به همین روال پیش رود مردم سکوت نخواهند کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e674161d-79d9-4d28-9f13-09fbd3a9d77c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات