728 x 90

طرح ارتجاعی حصارکشی مردانه و زنانه در پارک مشروطه تبریز

طرح ارتجاعی جداسازی حصارکشی مردانه و زنانه درپارک مشروطه تبریز
طرح ارتجاعی جداسازی حصارکشی مردانه و زنانه درپارک مشروطه تبریز

بنا بر تصاویر منتشر شده از پارک مشروطه کلان‌شهر تبریز، این مکان تفریحی با حصارکشی به دو بخش زنانه و مردانه تقسیم شده است (سایت دیده‌بان رژیم ۳اردیبهشت).

 

 

در همین رابطه شهردار رژیم در تهران علیرضا زاکانی در هفته گذشته اعلام کرده بود که در ساخت پارک‌های جدید جنبه اسلامی را لحاظ می‌کنیم.

علیرضا زاکانی در این‌باره گفته است: «در تمام پارک‌هایی که از این پس در شهر ساخته می‌شود حتماً توجه‌مان به جنبه ایرانی- اسلامی، ملی و بومی و مناسب سازی برای زنان، مادران و کودکان، سالمندان و معلولان و جانبازان است و این موارد را از قبل لحاظ می‌کنیم».  (خبرگزاری حکومتی همشهری انلاین۲۹فروردین)

هم‌چنین، ناصر امانی، عضو شورای قلابی شهر تهران، زنانه و مردانه شدن پارک‌های تهران را تأیید کرد و گفت که این طرح شهردار تهران است و تاکنون در بیش از ۲۰ پارک تهران اجرا شده است. او با دفاع از دیوارکشی و حصارکشی در پارک‌های تهران گفت: «به هر حال خانم‌هایی که به این مجموعه‌ها می‌روند،... طبیعتاً باید از دید نامحرم دور باشند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e4142f7-cc93-4c9c-83b6-0d7a153a094b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات