728 x 90

ضعف و ندامت و ریزش

خامنه‌ای در سخنرانی جمعه‌بازارش ضمن اعتراف به ضعفی که بعد از هلاکت سردژخیم تمام نظام را فراگرفته، با زبان معکوس دوباره به ضعف سپاه و ارگانهای نگهدارنده نظام اعتراف کرد.

خامنه‌ای در نمایش جمعه ۲۷دی ۹۸: «حالا باید چی‌کار کنیم؟ من در یک کلمه عرض می‌کنم ملت عزیز ایران باید همّت‌شان این باشد که قوی بشوند».

یک روزنامهٔ حکومتی هدف از حضور خامنه‌ای را جلوگیری از ریزش و بازسازی روانی پاسداران بعد از هلاکت پاسدار سلیمانی توصیف کرد و نوشت: «تاثیری که حضور رهبری در نماز جمعه داشت در واقع تلاش برای بازسازی روانی جامعه بود. بازسازی روانی هدف اصلی رهبری بود».(روزنامه حکومتی جهان صنعت ۲۸دی ۹۸)

خامنه‌ای به‌علت شرایط شکننده نظام نمی‌تواند روشن حرف بزند. نمی‌گوید ضعیف شده‌ایم، می‌گوید باید قوی شویم تا پاسدارانش با انگیزهٔ قدرت، ریزش نکند اما شیخ شیاد که راه قدرت را در عقب‌نشینی و شل کردن طناب تحریم می‌بیند گفت: «وقتی رهبری به ما دستور میده قدرت این قدرت اینجوری حاصل میشه قدرت با حضور مردم حاصل میشه قدرت با تلاش برای اقتصاد حاصل میشه قدرت با تعامل با جهان برای ما حاصل میشه والا قدرت برای ما حاصل نمیشه».(آخوند روحانی ۲بهمن ۹۸)

روحانی در هراس از انزوای بیشتر، به‌نحو مسخره‌ای در یک جمله ۶بار از هسته‌ای ندامت کرد: «تأکید می‌کنم ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم ما دنبال سلاح هسته‌ای نبودیم باز هم دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم برجام از بین هم برود ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم پادمان هم از بین برود ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم روابط ما خوب باشد یا بد باشد با آژانس دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم».(آخوند روحانی ۲بهمن ۹۸)

البته پاسخ مردم روشن است؛ با هسته‌ای یا بی‌هسته‌ای، آخوند باید گم بشه: «توپ تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه»!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/294b1030-c009-4659-9581-b1b85d43f57e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات