728 x 90

ضد‌و‌نقیض‌گویی در روزنامه و خبرگزاری سپاه پاسداران درباره مسمومیت در مدارس

مسمومیت سریالی دانش آموزان
مسمومیت سریالی دانش آموزان

ضد‌و‌نقیض‌گویی در روزنامه و خبرگزاری سپاه پاسداران

روزنامه سپاه پاسداران:

ایجاد مسمومیت در مدارس موبه‌مو همان خطی است که

باعث می‌شود تشکل‌یابی نامتمرکز میان عناصر اجتماعی شکل بگیرد

جالب‌توجه آن‌که مجاهدین این عملیات پیچیده را

تحت عنوان کانون‌های شورشی در سال‌های اخیر تبلیغ کرده است

 

خبرگزاری سپاه پاسداران

هر چند عده‌یی مسمومیتها را به مجاهدین منتسب می‌کنند

اما این ادعا نمی‌تواند چندان جدی باشد

شیطنت نوجوانانه پررنگ‌ترین فرضیه

 

روزنامه سپاه پاسداران ۱۵اسفند ۱۴۰۱:

طراحی سناریو جدید با هدف ایجاد مسمومیت در مدارس، نارضایتی صنفی در دانشجویان و بالابردن ضریب نگرانی در خانواده‌های آنها موبه‌مو همان خطی است که باعث می‌شود تشکل یابی نامتمرکز میان عناصر اجتماعی شکل بگیرد. جالب‌توجه آن که ‌ مجاهدین این عملیات پیچیده‌ تروریستی را تحت عنوان کانون‌های شورشی در سال‌های اخیر تبلیغ کرده است.

نکته مهم آن است که سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از این مدل به‌عنوان جذب آهن‌ربایی با قطب‌های متضاد به سوی کانون براندازی یاد کرده‌اند.

نکته جالب‌توجه در این ماجرا همکاری قابل‌تأمل گروهک غیرقانونی کانون صنفی معلمان به‌عنوان فاکتور تحریک در این حوادث است. جریان معارض داخلی ، تعدادی گروهک ضد انقلاب و جبهه خارجی با هدایت مجاهدین‌، التهاب آفرینی رسانه‌یی را به بهانه مسمومیتها در مدارس تشدید کرده‌اند.

علاوه بر حضور روشن ‌ مجاهدین‌، عناصر ضد انقلاب صنفی (معروف به چپ‌های آمریکایی) نیز در تدارکات این جنایت سازمان‌یافته روشن شده است. در شرایط موجود برای دفاع از ایران باید مماشات را کنار گذاشته و در فصل شکار کفتارها هسته‌های آشوب را تار و مار کرد. تفاوت بارز غائله کنونی با فتنه‌هایی، چون حوادث سال۹۶ یا فتنه بنزینی سال۹۸ آن است که دشمن با اقدامات ضربتی کارت آخر را همین ابتدا رو کرده است، هدف آن است که با تلفاتگیری سرمایه اجتماعی کشور را تبدیل به سپر انسانی کند. (روزنامه جوان رژیم ۱۵اسفند)

 

خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۴اسفند ۱۴۰۱:

بهره‌برداری ضد انقلاب از فضای سمی/ شیطنت نوجوانانه پررنگ‌ترین فرضیه

هر چند عده‌یی مسمومیتها را به نیروهای خارج از کشور و از جمله ‌ مجاهدین منتسب می‌کنند اما با توجه به گستردگی جغرافیایی و نبود تشکیلات منسجم و باقی نگذاشتن ردپا در این ماجرا، به نظر می‌رسد این ادعا نمی‌تواند چندان جدی باشد.

از سوی دیگر سابقه مجاهدین در این‌گونه عملیاتها نشان می‌دهد که آنها به مسمومیت‌های بی‌خطری که آثاری از خود باقی نمی‌گذارد، بسنده نمی‌کنند.

کارشناسان و متخصصان تاکنون دو فرضیه را در این خصوص پررنگ‌تر می‌دانند یکی احتمال شیطنت نوجوانانه در داخل مدارس و دیگری ترس جمعی که متخصصانی مانند جهانپور سخنگوی اسبق وزارت بهداشت بر آن تأکید دارند. (خبرگزاری فارس رژیم ۱۴اسفند)

 

روزنامه حکومتی ابتکار ۱۵اسفند ۱۴۰۱:

چند وقتی است پس از اعتراضات بی‌سابقه به قانون حجاب اجباری و تبعیض علیه زنان، زمزمه لغو این قانون و تساهل در این امور شنیده می‌شود. به یکباره در یک حرکت پیچیده روان جامعه با مسمومیت زنجیروار دختران محصل پریشان می‌شود و در گمانه‌زنی‌ها فعلاً نیم نگاهی به ‌ مجاهدین و نیم نگاهی به داعش داخلی است که اگر گمانه داعش داخلی درست باشد، نشان می‌دهد که چه‌ها می‌تواند می‌کند و با رها شدن افسار داعش داخلی هشدار دهد که این تساهل راه به کجا می‌برد!

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d6b7bc0-b29b-471b-9074-aa91fde8ffc2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات