728 x 90

صنعت پیش ثبت نام خامنه‌ای به‌منظور رقم‌سازی و مهندسی حذف رقبا

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

خامنه‌ای که در نمایش مسخره انتخابات در حاکمیت یکدست خود به ریاست گماشته‌اش رئیسی جلاد، به‌منظور رقم‌سازی و مهندسی حذف رقبا، صنعت پیش ثبت نام را ابداع کرده، روز۲۳مراد توسط وزارت کشور دولت رئیسی جلاد شمار ثبت‌نام‌کنندگان در مرحله پیش ثبت‌نام را ۴۸هزار و ۸۴۷نفر اعلام کرد. (خبرگزاری تسنیم رژیم ۲۳مرداد)

ترفند پیش ثبت نام البته جنگ گرگها را دامن زده و تلویزیون شبکه خبر رژیم روز ۲۳مرداد در گزارشی در این باره گفت:

گزارشگر: امروز هم‌چنین در پی انتشار لیستی از سوی خبرگزاری فارس درباره ثبت نام اولیه تعدادی از چهره‌های سیاسی شناخته شده برخی از افراد حاضر در این پیش ثبت نام خود را تکذیب کردند مثل آقای آذری جهرمی و خانم طیبه سیاوشی و آقای اسحاق جهانگیری...

 

روزنامه ستاره صبح رژیم روز ۲۴مرداد درباره جنگ گرگها بین باندهای ورشکسته موسوم به اصلاح‌طلب اصول‌گرا، نوشت: روز گذشته خبرگزاری فارس خبری منتشر کرد که تعدادی از چهره‌های اصلاح‌طلب ثبت نام کرده‌اند. این خبر توسط افرادی که نام آنها درج شده بود تکذیب شد. پرسش این است که هدف خبرگزاری فارس از انتشار این خبر چه بوده است؟آیا این خبرگزاری با انتشار یک خبر نادرست قصد داشته اصلاح‌طلبان را تشویق به ثبت نام کند یا هدف چیز دیگری بوده است؟ هم‌چنین روزنامه کیهان روز گذشته نوشت: اصلاح‌طلبان به‌طور گسترده ثبت نام کرده‌اند. اکنون توپ انتخابات در زمین اصول‌گرایانی است که به نظر می‌رسد دستشان خالی و کارنامه‌شان غیرقابل قبول است.

 

روزنامه فرهیختگان متعلق به ولایتی مشاور خامنه‌ای روز ۲۴مرداد در این باره نوشت: بعد از انتشار این خبر دومینوی تکذیب از سوی برخی چهره‌هایی که نام‌شان در این خبر ذکر شده بود به راه افتاد و افرادی مثل محسن هاشمی، محمدجواد آذری‌جهرمی، الیاس حضرتی، محمود واعظی و سید‌حسین مرعشی، مجید انصاری و طیبه سیاوشی خبر پیش‌ثبت‌نام در انتخابات مجلس را تکذیب کردند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/319693e1-048d-49bf-95a9-bd0ef689961a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات