728 x 90

صلح‌جویی پزشکیان رئیس‌جمهور خامنه‌ای در قطر

پزشکیان
پزشکیان

صلح جویی رئیس‌جمهور خامنه‌ای در قطر

پزشکیان پس از بازگشت از قطر:

در همه گفت‌وگوها نگرانی‌هایی که در رابطه با منطقه بود مورد بحث قرار گرفت

 

آنجا شش میلیارد دلار که مشکل داریم جلسه گذاشتند

در آنجا با امیر قطر جلسه‌یی بود گفتگو کردند

 

تلویزیون رژیم ـ ۱۲ مهر ۱۴۰۳

خبرنگار شبکه خبر رژیم: خواهش می‌کنم برای بینندگان شبکه خبر جمعبندی بفرمایید دست‌آوردهای این سفر را؟

پزشکیان در فرودگاه مهرآباد:

تفاهمات شکل گرفت که طبیعتاً به شش تا تفاهم‌نامه منجر شد که وزرا امضا کردن، یک اتفاق جدیدی که افتاد این بود که وزرای خارجه کشورهای عربی به اضافه وزیر خارجه ما برادرمون آقای دکتر عراقچی با هم جلسه گذاشته‌اند راجع به منطقه، راجع به وضعیت غزه و لبنان، گفت و گوهایی صورت گرفت در رابطه با مشکلاتی که با هم داشتیم و یا گلایه‌ها اونجا به یک تفاهمهای خیلی خوبی دست یافته‌اند.

ان‌شاءالله وزیر امیر قطر رو دعوت کنیم بیان ایران و با همه اونها رو نهایی بکنیم و تبدیل به یک عملیات اجرایی بشه و خوب نهایتاً آن چیزی که همیشه در تمام سفرهای ما به دنبالشیم ایجاد وفاق و همدلی بود. با رئیس‌جمهور محترم تاجیکستان گفتگو داشته‌ایم. با نخست‌وزیر تایلند گفتگو داشتیم. در همه این گفت و گوها و بحثهای نگرانی‌هایی که در رابطه با منطقه بود مورد بحث قرار گرفت و این به مرور داریم به جایی می‌رسیم که یک زبان و نگاه مشترکی با کشورهای همسایه داشته باشیم و بتونیم با صدای واحد و با یک نگاه روشن دنیا رو با اونجایی که باید دل مون می‌خواد هدایت کنیم که اسراییل رو سر جای خودش بنشونند و دست از جنایت و کشت و کشتاری که اینا به راه انداختند بردارند. انشاالله امیدوارم خدا کمک بکنه ما بتونیم منطقه رو به صلح و امنیت هدایت کنیم.

پزشکیان: بانک مرکزی رو هم گفتم، حالا ما اونجا شش میلیارد دلار که مشکل داریم، حالا قرار شد جلسه گذاشته‌ام با همتای خودشون در اونجا هم با امیر قطر جلسه‌یی بود اونجا گفتگو کردند اونجا به تفاهمات خوبی رسیدند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b5ed8b7-ae26-454a-ae74-d869113e783e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات