728 x 90

صدور حکم جنایتکارانه دو بار اعدام برای مهدی محمدی فرد جوان ۱۸ساله

مهدی محمدی فرد
مهدی محمدی فرد

قضاییه جنایتکار خامنه‌ای مهدی محمدی فرد؛ جوان ۱۸ساله را به دو بار اعدام محکوم کرد.
بیدادگاه رژیم در ساری؛ مهدی محمدی فرد؛ از دستگیر شدگان قیام در نوشهر را به اتهام آخوند‌ساخته «محاربه» «تحریک مردم به قصد برهم زدن امنیت کشور» و «توهین به خامنه‌ای» به دو بار اعدام محکوم کرد.

 

به گزارش هرانا وی از حق دسترسی به وکیل انتخابی محروم بوده و در غیاب وکیل انتخابی، دادگاه صادر‌کننده حکم، این شهروند ۱۸ساله را یکی از «لیدرها و عاملان اصلی هدایت و برنامه‌ریزی» تجمع اعتراضی روز چهارشنبه ۳۰شهریور در نوشهر دانسته است؛ تجمعی که بنا بر ادعای قاضی و حکم صادره، منجر به ایجاد درگیری و کشته شدن ۵تن، ضرب و جرح مأموران انتظامی و وارد شدن خسارات چندین میلیارد تومانی بر اموال غیرمنقول دولتی از طریق آتش زدن یک کیوسک راهنمایی و رانندگی، ساختمان بانکها و مؤسسات اعتباری، شهرداری، فرمانداری و… شده است.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده محمودی فرد گفته است: «تمامی اعترافاتی که در دوران بازجویی از مهدی اخذ شده، تحت آزار و اذیت و فشار اعمال شده بر وی صورت گرفته است. تنها مستندات پرونده علیه وی که منجر به صدور حکم دوبار اعدام برایش شده است، اعترافات اجباری اخذ شده از او در دوران بازجویی و هم‌چنین فیلمی منتسب به مهدی که به هیچ عنوان چهره فرد مورد اشاره در آن مشخص نیست، بوده است».

مهدی محمدی فرد، فرزند صاحب و متولد ۱۳۸۲، پیش‌تر در تاریخ ۸مهرماه امسال در رابطه اعتراضات سراسری در نوشهر توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی بازداشت شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4d6478b-22d9-4bd7-a355-361b8143e1aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات