728 x 90

صدور احکام اعدام توسط قضاییه جلادان برای سه تن از دستگیر شدگان در تهران

قیام ایران
قیام ایران

صدور احکام اعدام توسط قضاییه جلادان برای سه تن از دستگیر شدگان در تهران

  • به‌خاطر بستن خیابان، هجوم با خودرو به مأموران نیروی سرکوبگر انتظامی، به آ‌تش کشیدن و تخریب فرمانداری رژیم و محاربه با نظام ولایت فقیه
  • اعلام احکام جنایتکارانه اعدام در خبرگزاری قضاییه جلادان همزمان با بالا‌گرفتن قیام سراسری در گرامی داشت ۱۵۰۰ شهید قیام آبان۹۸ (خبرگزاری میزان (رژیم) ۲۵آبان ۱۴۰۱)

 

اعلام محاکمه ۲۷۶تن از دستگیر شدگان قیام در اراک توسط سردژخیم قضاییه جلادان در استان مرکزی

آخوند جنایتکار عبدالمهدی موسوی رئیس کل قضاییه جلادان در استان مرکزی ضمن اعلام این خبر  اضافه کرد: یکی از افراد دستگیر شده در شهر اراک، به عکس خامنه‌ای و خمینی در سر درب (قبرستان) جسارت کرده بود و دستگاه قضا برخورد جدی با او خواهد داشت. (سایت حکومتی انتخاب ۲۲آبان)

 

رئیس کل قضاییه رژیم در سیستان و بلوچستان از صدور رأی برای ۲۱نفر از دستگیر شدگان که مجازات سختی در انتظار آنهاست خبر داد.

در اغتشاشات اخیر ۷۰۰نفر دستگیر شدند که ۴۰۰نفر آزاد و برای ۳۰۰نفر الباقی پرونده تشکیل شد

۱۰۰نفر هم که دچار هیجانات شده بودند مورد رأفت قرار گرفتند!

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در یک ترفند ابلهانه برای خاموش کردن قیام اعلام کرد:

از ۱۰۰نفر از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر در سیستان و بلوچستان؛ ۴۲نفر آزاد شدند، ۵۸نفر هم به‌زودی آزاد می‌شوند.

آخوند مصطفوی‌نیا به خبرگزاری سپاه پاسداران گفت: قریب ۱۰۰نفر از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر که دچار هیجانات شده و کمتر مقصر بوده‌اند و دارای ارتباطات شبکه‌ای و سازمانی نیز نیستند مورد رافت قرار گرفتند.

دژخیم مزبور افزود: در اغتشاشات اخیر قریب به ۷۰۰نفر دستگیر شدند که ۴۰۰نفر در همان روز اول آزاد شدند و برای ۳۰۰نفر الباقی پرونده تشکیل شد. ولی ما نسبت به کسانی که قصدشان آسیب زدن به اموال عمومی، اموال خصوصی و تعرض به جان و مال مردم باشد و امنیت جامعه را دچار خدشه نمایند رافت و گذشتی نداریم و با آنها قاطعانه برخورد خواهیم کرد که در همین خصوص برای ۷۰نفر از اغتشاشگران اخیر که عاملان اصلی برهم زننده نظم عمومی در استان بوده‌اند کیفرخواست صادر شده است.

دژخیم مزبور سپس از صدور رأی برای ۲۱نفر از دستگیر شدگان در قضاییه این استان خبر داد و افزود: مردم باید دشمنان را بهتر بشناسند و بدانند که این آرامش و امنیت دشمنانی دارد که می‌خواهند آرامش را از ما بگیرند هیچ کشوری نمی‌توان یافت که اعتراض همراه با سوزاندن و تخریبهای گسترده را قبول نماید و ما هم با افرادی که اینچنین اقداماتی را انجام دهند برخورد می‌کنیم و مجازات سختی در انتظار آنها خواهد بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41b36c70-7d35-4ec0-85aa-2ee435da3cb9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات