728 x 90

صدای کارگران هپکو

این صدای حق‌طلبی و دادخواهی کارگران غیور هپکو اراک است. کارگرانی که در غروب روز دوشنبه ۲۵شهریور مورد تهاجم وحشیانه مأموران انتظامی رژیم قرار گرفته و تعدادی دستگیر شدند.

مزدوران خامنه‌ای تلاش‌ کردند با دستگیری و شکستن دست و پای کارگران، اراده مقاومت را بشکنند و صدای حق‌طلبی کارگران محروم هپکو را خاموش کنند.

پاسخ کارگران هپکو یک روز پس از حمله وحوش انتظامی به کارگران: «بی‌شرف، بی‌شرف»!

یک روز پس از حمله وحوش نیروی انتظامی، کارگران قهرمان هپکو از ابتدای صبح مجدداً برای پیگیری حقوق حقه خود و حفظ کارخانه‌ای که در شمار سرمایه‌های مردم ایران است بپاخاستند و در مقابل کارخانه دست به اعتراض زدند. در همین روز دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه‌ای نوشت: «کارگران شرکت هپکوی اراک با وجودی که نیروهای گارد ضدشورش در مقابل آنها صف کشیده و آنها را تهدید می‌کردند، برای سومین روز متوالی دست به اعتراض زدند و در مقابل این شرکت تجمع کردند. نیروی سرکوبگر انتظامی و گارد ویژه همه مسیرهای ارتباطی به محل تجمع کارگران را بسته و مانع پیوستن دیگران به آنها می‌شدند.

کارگران هپکو به‌دنبال به‌سرآمدن مهلت ۱۰روزه‌ای که برای پاسخ به مطالبات‌شان داده بودند از روز یکشنبه ۲۴شهریور دور جدیدی از اعتراض و اعتصاب را شروع کردند».

همچنین چهارشنبه ۲۷شهریور یک سایت حکومتی ضمن اعتراف به اوج‌گیری خیزش کارگران نوشت:‌ «بعد از گذر چند روز از تجمعات هفته‌های گذشته کارگران هپکو مرحله جدیدی از اعتراضات کارگران این شرکت به‌بهانه عدم تعیین‌تکلیف سهامدار آغاز شد. تجمعاتی که این بار آرام نبود».

این صدای حق‌طلبی کارگران و جوانان غیرتمندی است که اراده کرده‌اند تن به بندگی غارتگران ثروت عمومی و سرمایه‌های مردم ندهند؛ کارگرانی که زیر بار ستم نمی‌کنند زندگی...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c2b27539-a875-4aa2-b093-70ce93bed63c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات