728 x 90

صادرات بنزین به بهای «کمتر از نصف قیمت»

صادرات بنزین با کمتر از نصف قیمت
صادرات بنزین با کمتر از نصف قیمت

روزنامه حکومتی ایران جمعه ۲۵آذر، در گزارشی از به حراج گذاشتن صادرات بنزین به بهای «کمتر از نصف قیمت» در بازارهای منطقه‌یی در راستای حفظ و بقای نظام سخن گفت.
روزنامه حکومتی ایران نوشت، این گزارش که با عنوان «آینده‌فروشی بنزین به قیمت ۵۰۰تومان» منتشر شد، مدعی شده است دولت سیزدهم طبق قراردادهای دولت قبلی مجبور به ادامه صادرات بنزین ارزان شده است (؟!).
در این گزارش به این‌که کدام کشورها مشتری این محموله‌های پیش فروش شده هستند اشاره‌یی نکرده است اما امارات و چین بزرگ‌ترین مشتریان محصولات نفتی رژیم ایران به‌شمار می‌روند.
آمارهای گمرکی دو سال گذشته نشان می‌دهد که دولت جلاد رئیسی بنزین را به کمتر از نصف قیمت به بازارهای منطقه‌یی صادر می‌کند و حتی برخی محموله‌ها به قیمت ۵۰۰تومان عرضه شده که ۳۰برابر زیر قیمت بازارهای جهانی است. 
این در حالیست که مافیای غارت و چپاول نظام آخوندی قیمت بنزین مصرف داخلی مردم را به بهانه‌های واهی و از جیب مردم به قیمت گزاف به فروش می‌رساند و هنوز هم در تلاش است به قیمت آن بیفزاید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bf5c5b83-81a1-4c20-98b8-a7cf4b64fd16"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات