728 x 90

شکست نمایش ۹دی

بعد از ضرب‌شست قیام و لرزش ارکان نظام، بلندگوهای خامنه‌ای با هزار وعده و تبلیغ و التماس جهت شرکت در نمایش ۹دی تلاش کردند نشان دهند نظام هنوز سرپاست و خامنه‌ای صحنه را به‌دست گرفته است.

دعوت آخوند حکومتی به راهپیمایی: «انشاءالله روز دوشنبه روز نهم دی ۹۸ روز حضور آگاهانه و حماسی شما مردمه... روز نه به استکبار... و روز آری مجدد به امام(ره)، شهدا و رهبری».

اما روز ۹دی به‌رغم بسیج گسترده و پرهزینهٔ خامنه‌ای، به‌علت این‌که بعد از آتشفشان قیام، جرأت تمرکز نیرو و بی‌حفاظ و پاسدار گذاشتن مناطق مختلف را نداشتند آن‌قدر سوت و کور بود که برنامه تماماً به ضد خودش تبدیل شد.

در تهران از آنجا که می‌دانستند جمعیت بخشی از میدان آزادی را هم پر نمی‌کند، مراسم را در میدان امام حسین برگزار کردند. در دره‌شهر، گنبدکاووس، نقده و بسیاری از شهرها مراسم در سالنهای کوچک با کمتر از ۱۰۰نفر انجام شد.

در مشهد همان چند نفری هم که آمده بودند به سخنرانی گوش نمی‌کردند و مجری مرتب تذکر می‌داد.

تذکر مجری: «این فرصت سخنرانی ایشون خواهش می‌کنم از خواندن نماز زائرین محترم، شرکت‌کنندگان در این اجتماع یوم‌الله ۹دیماه خودداری بفرمایین».

این نمایش که قرار بود پیام ثبات و قدرت و پایان فتنه بدهد، به صحنه ضعف و پراکندگی و نمایش ریزش و ناتوانی خامنه‌ای تبدیل شد.

بله! در آتش قیام سیاهی و فریبکاریها می‌سوزد و دیگر اوضاع به شرایط قبل از قیام باز نخواهد گشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a1ca5e5-3995-48e8-ba0e-e37dd1e0f6f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات