728 x 90

شکست مفتضحانه خامنه‌ای بنا به ارقام حکومتی، به‌رغم همه تقلبها و رأی‌سازیها

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

شکست مفتضحانه خامنه‌ای بنا به ارقام حکومتی، به‌رغم همه تقلبها و رأی‌سازیها

آرای خبرگان در تهران یک‌سوم آرای قبلی، رأی نفر اول ۸.۳ و نفر آخر ۵.۷ درصد واجدان حق رأی است

در برخی استانها آرای باطله به ۳۰درصد می‌رسد

به‌رغم همه تقلبات و رأی‌سازیهای نجومی، کسادی بساط انتخابات ارتجاع به حدی بود که طبق آمار وزارت کشور رژیم، رأی نفر اول خبرگان در تهران (۸۳۶۷۰۶ رای) ۳۶درصد رأی نفر اول خبرگان ارتجاع در تهران در نمایش ۱۳۹۴ با ۲۳۰۱۴۹۲ رأی است و رأی نفر آخر تهران (۵۷۶۴۰۹ رأی) ۴۳درصد رأی نفر آخر سال ۱۳۹۴ با ۱۳۲۱۱۳۰ رأی است.

رأی نفر اول خبرگان در تهران طبق آمار رسمی فقط ۸.۳درصد واجدان حق رأی در استان تهران (طبق آمار رئیس ستاد انتخابات استان تهران ۱۰۰۳۰۱۹۱ نفر) و نفر شانزدهم فقط ۵.۷درصد واجدان حق رأی است.

هر چند رژیم تاکنون از اعلام آراء باطله در نمایش انتخابات ۱۱ اسفند خودداری کرده است اما آمار اعلام شده در برخی از استانها از ابعاد گسترده آرای باطله خبر می‌دهد. طبق آمار اعلام شده از ۸۰۱۹۹۷ رأی ماخوذه در استان گیلان در خبرگان ۲۳۶۶۷۶ رأی یعنی حدود ۳۰درصد باطله است. آرای سه نفر از چهار نفری که از گیلان به خبرگان راه یافته‌اند کمتر از آرای باطله است. در استان یزد از ۳۷۱۸۳۳ رأی ماخوذه ۸۲۵۲۴رأی یعنی ۲۲درصد باطله است. آرای باطله خبرگان در استان سمنان ۲۴درصد و در استان بوشهر ۲۲درصد است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۳ اسفند۱۴۰۲ (۳ مارس۲۰۲۴)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e0d183f-d81e-4a05-b0d5-6d36584de003"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات