728 x 90

شکست عمق راهبردی خامنه‌ای

روز پنجشنبه نهم آبان برایان هوک، رئیس گروه اقدام ایران در وزارت‌خارجه آمریکا، گفت ایران ۱۶ میلیارد دلار صرف شبه‌نظامیان مورد حمایتش در سوریه و عراق کرده است.

سؤال این است که چرا؟ مگر نمی‌گویند صندوقها خالی شده و به‌خاطر بدهی و بحران و تنگناهای مالی مجبوریم با افزایش مالیات نظام را سرپا نگهداریم؟ پس چرا ۱۶میلیارد دلار از کیسهٔ مردم در سوریه و عراق خرج می‌شود؟

پاسخ را از خامنه‌ای بشنویم: «امتداد عمق راهبردی گاهی اوقات از واجب‌ترین واجبات کشور هم لازم‌تر است».(سخنرانی خامنه‌ای برای فرماندهان سپاه پاسداران ‌۱۰مهر ۹۸)

میدان تحریر بغداد به مرکز قیام برای سرنگونی حکومت تبدیل شده است. در این میدان جوانان خشم خود را علیه خامنه‌ای و پاسدار قاسم سلیمانی ابراز می‌کنند. این پاسخ جوانان شورشی عراق به خامنه‌ای و عمق راهبردی نظامش است. پاسخی آتشین به استراتژی صدور جنگ و بحران که توسط خمینی ملعون پایه‌گذاری شد.

روز دهم آبان شیعیان با پلاکاردهای بزرگ ایران اخراج در کربلا و بغداد و سایر شهرهای عراق تا پاسی از شب به قیام حاکمان فاسد عراق و دخالت‌های رژیم ایران ادامه دادند.

شعله‌های فروزان این آتشفشان در شهرهای شیعی عراق رویای امپراتوری اسلامی و خلافت ارتجاع را به‌ کابوسی سخت برای خامنه‌ای تبدیل کرده است؛ کابوسی که تا فروریختن عمق استراتژیک نظام پلید آخوندی ادامه دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ebbdd78f-19bd-4076-94aa-1df3a787db58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات