728 x 90

شکست ذلت‌بار دیگری برای خامنه‌ای در عراق

یک روز پس از حمله به سفارت آمریکا و رجزخوانی کیهان و مزدورانش در عراق، مزدوران خامنه‌ای صحنه را ترک کردند.

روز سه‌شنبه ۱۰دی، کیهان خامنه‌ای در مطلبی با عنوان انتقام سختی می‌گیریم نوشت: «در پی حمله جنگنده‌های آمریکایی به مواضع حشد‌الشعبی که ۲۵شهید بر جای گذاشت، گروه‌های عراقی اعلام کردند که انگشت آنها روی ماشه است و از آمریکا به سختی انتقام خواهند گرفت».

در همین روز رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر خود نوشت: «بسیاری از نیروهای رزمی ما با کشنده‌ترین تجهیزات نظامی دنیا به‌سرعت به محل شتافتند. این یک هشدار نیست. این یک تهدید است».

مزدوران خامنه‌ای که با برپایی چادر و امکانات استقراری مقابل سفارت آمریکا، تلاش کردند هم‌زمان چند معادله، از جمله منحرف کردن قیام مردم عراق و ریزش نیروهای نیابتی در منطقه را حل کنند، با حضور سربازان آمریکایی و تهدید مجدد آمریکا، وحشت‌زده، خیمه و خرگاه ولایت را جمع کردند و رفتند.

شبکه حکومتی افق ۱۰دی این وحشت را از زبان یک کارشناس وابسته به رژیم، برملا کرد: «این یک پیام شاید از طرف دولت ترامپ به ایران باشد و شاید من نگران هستم که مرحله بعدی با این دیوانه‌هایی که ما در واشنگتن داریم حمله‌ای به مر کز سپاه در تهران باشد هیچ کسی نمی‌داند...».

تمام‌سوز شدن مهره‌هایی چون ابومهدی المهندس، قیس خزعلی، هادی عامری و فالح فیاض و عقب‌نشینی ذلت‌بار از سفارت، ضربه‌ای دیگر بر ارکان نظام و گامی در خدمت قیام مردم در عراق و ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e42df513-dc89-4583-94d9-1eaf1ca3c6af"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات