728 x 90

شکست تلاش مذبوحانه شمخانی

در شرایطی که ویروس مرگبار در میهن بیداد می‌کند و کرونا به اصلی‌ترین موضوع ۸۰میلیون ایرانی تبدیل شده است، خبری در سیمای آخوندی توجه همه را برانگیخت: «دبیر شورای عالی امنیت ملی با نخست‌وزیر پیشبرد امور، رئیس مجلس، دبیر شورای عالی امنیت و سران سیاسی عراق دیدار کرد».(تلویزیون رژیم ۱۹اسفند ۹۸)

از آنجا که خامنه‌ای هرگز نتوانست جای خالی قاسم سلیمانی را در منطقه پر کند، پس از شکست فضاحت‌بار سفر ولایتی به عراق تلاش کرد با فرستادن پاسدار جنایتکار شمخانی به عراق، اجزای گسسته مزدورانش در عراق را به‌هم متصل کند، تا شاید بتواند، یک نخست‌وزیر مزدور دیگر را به این کشور تحمیل کند.

در حالی‌که دهها پزشک و پرستار ایرانی به‌خاطر نبود اولین امکانات بهداشتی جان باختند و رژیم آخوندی ارادهٔ حل ماسک و الکل برای مردم و پرستاران را ندارد، پاسدار جنایتکار برای کمک به عراق در زمینه کرونا اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ۱۸اسفند ۹۸: «یک عضو مجلس آخوندی در وحشت از خشم مردم نوشت آقای شمخانی قبل از عراق به داد مردم شهرهای شمال برسید».

در همین روز زنان شجاع عراقی ضمن تظاهرات گسترده در استانهای مختلف به‌مناسبت روز زن خشم و نفرت خودشان را از مقتدی صدر و سایر مزدوران زن‌ستیز آخوندی اعلام کردند.

در بیانیهٔ دلاوران عراقی آمده است: «مردم عراق دیدار شمخانی را محکوم می‌کنند و با زبان حال‌شان می‌گویند: از هر کجا که آمدی برگرد... چرا که تو سمبل قتل و کشتار و تروریسم هستی و مردم عراق با تمامی اجزای تشکیل‌دهنده‌اش، حضور مشکوک تو را مردود می‌شمرند، تصمیمات تو با مزدورانت در عراق مردود است و نزد مردم آزاده عراق پشیزی ارزش ندارد».(کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر ۱۸اسفند ۹۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2de06bf1-ba7b-4dd7-98e9-171cb4c34db3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات