728 x 90

شکاف بزرگی که هرگز قابل پر شدن نیست - به‌قلم موسی افشار

موسی افشار  عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران

سایت ایلاف لندن روز ۲۹خرداد مطلبی از موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران با عنوان «شکاف مرگبار» درج کرده است. در این مطلب آمده است:

راز برتری کشورهایی مانند آمریکا، ژاپن و آلمان در برتری علمی و قدرت اقتصادی آنها در جهان نهفته است، کما این‌که تجارت گوشت و لبنیات وجه تمایز استرالیا، نیوزلند و دانمارک و راز برتری آنهاست و کشورهای مربوطه مشتاق حفظ و حتی توسعه این تجارت به‌منظور تداوم برتری خود می‌باشند. اما وقتی به نظام جمهوری اسلامی ایران نگاه می‌کنیم و راز و قدرت خاصی که آن را از کشورهای جهان متمایز می‌کند جستجو می‌نماییم بی‌شک این راز را در پارامتر مذهبی می‌یابیم که رژیم در ایران و در سطح منطقه از آن استفاده می‌کند. او اینکار را بواسطه مساجد و حسینیه‌هایی پیش می‌برد که آنها را پایه‌های ایدئولوژی خودش برای تضمین بسیج و حمایت مردمی در داخل کشور قرار داده است. و اکنون کار به آنجا رسیده که کشورهای جهان نسبت به مساجد و حسینیه‌هایی که به اشکال مختلف از رژیم ایران پیروی می‌کنند بدگمان شده‌اند و مراکز مذهبی وابسته به این رژیم را می‌بندند.

فخرفروشی و افتخار رژیم ایران به داشتن پوش مذهبی و تأکیداتش مبنی بر این‌که مردم ایران از او حمایت می‌کنند هزار علامت سؤال و تعجب در پی دارد. به‌طوری‌که در گزارش ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور مذهبی خطاب به ابراهیم رئیسی تعبیر بسیار حساسی آمده که البته ما نمی‌دانیم که چگونه از زیر تیغ سانسور رژیم گذشته است. او می‌گوید، از حدود ۷۵هزار مسجد کشور درهای ۵۰هزارتای آنها قفل است و این مصیبتی است که باید به‌خاطر آن خون بگرییم... .

این پیشرفت مهم و غیرعادی به این معنی است که ضعف رژیم همه جوانب دیگر را هم فراگرفته و همان‌طور که در بالا گفتیم به نیروهای ویژه‌یی رسیده که رژیم بر آنها استوار است و این بدان معناست که شکاف بزرگی در دیوار امنیتی آن وجود دارد و این شکاف هرگز قابل پر شدن نیست زیرا نشان‌دهنده موضع و اراده مردم در برابر رژیم است. مردم خیلی خوب می‌دانند که رژیم از این مساجد نه به‌خاطر عشقش به دین و مذهب بلکه برای منافع و اهداف خاص خودش استفاده می‌کند. مردمی که از سپتامبر ۲۰۲۲ برای سرنگونی این رژیم قیام کردند و امید است که جهان با چشمان خود در تظاهرات همبستگی جهانی که در اول ژوئیه ۲۰۲۳ در پاریس برگزار می‌شود وجه دیگری از عزم مردم ایران در این عرصه را شاهد باشد. شکی نیست که شکاف مذکور قاتل رژیم ایران خواهد بود و آن‌روز دور نیست!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cc24faef-5e4e-4b3a-8e89-57a39ee30789"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات