728 x 90

شورش کارگران

سیاست‌های ضدکارگری آخوندها و بهره‌کشی ظالمانه از زحمتکشان و کارگران محروم به یکی از اصلی‌ترین موضوعات تجمعات اعتراضی در روزهای اخیر تبدیل شده است. به‌نحوی که فقط در روز دوشنبه ۲۹مهر بسیاری از کارگران معترض در شهرهای مختلف دست از کار کشیده و جهت احقاق مطالباتشان به خیابان‌ها آمدند.

تجمعات کارگری ـ دوشنبه ۲۹مهرماه ۹۸

به‌رغم همه تهدیدها، دستگیریها و حضور گله‌های پاسداران، کارگران آذرآب دوباره مقابل کارخانه تجمع کردند و خواستار آزادی کارگرانی شدند که روز قبل دستگیر شدند.

کارگران نیشکر هفت‌تپه در حمایت از همکاران اخراجی خود، نداشتن امنیت شغلی و پایان دادن به پرونده‌سازی برای کارگران به اعتصاب و تجمع اعتراضی‌شان در محوطه کارخانه ادامه دادند.

در اهواز کارکنان اداره مخابرات در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات‌شان در مقابل ساختمان مرکزی مخابرات استان جمع شدند و شعار می‌دادند: مخابرات حیا کن، حق ما رو ادا کن!

در نقده کارگران شرکت خارادژ در اعتراض به نپرداختن ۷ماه حقوق‌شان دست به اعتصاب زده و مقابل اداره کار شهر تجمع کردند.

گروهی از کارگران تعدیلی شرکت حمل‌ و نقل خلیج‌فارس در اعتراض به محقق نشدن وعده بازگشت به کارشان، با سفر به تهران در مقابل ساختمان استانداری تهران تجمع کردند.

کمیسیون کار شورای ملی مقاومت ایران ضمن همدردی با کارگران، خواستار محکومیت سیاست‌های ضدکارگری فاشیسم دینی حاکم و حمایت از حقوق کارگران ایران گردید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46b2428f-ccf5-4ac4-ac09-283078ccf593"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات