728 x 90

شورای عالی فضای مجازی رژیم مسئولیت به سرانجام رساندن طرح سرکوبگرانه بستن اینترنت را به مجلس ارتجاع واگذار کرد

فضای مجازی
فضای مجازی

به‌دنبال مخالفتهای فزاینده با طرح بستن اینترنت موسوم به صیانت در درون رژیم، شورای عالی فضای مجازی حکومت آخوندی مسئولیت به سرانجام رساندن این طرح سرکوبگرانه را که خامنه‌ای خواسته بود تا دولت آخوند رئیسی آن‌را اجرایی کند، بار دیگر به مجلس رژیم واگذار کرد.

تلویزیون رژیم روز سه‌شنبه ۲۴اسفند:

گوینده: در آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی در سال۱۴۰۰ اعضای شورا تأکید کردند با توجه به این‌که وظیفه قانونگذاری برعهده مجلس شورای اسلامی است، طرح صیانت از فضای مجازی هم بهتر است در خود مجلس به سرانجام برسد.

از سوی دیگر برخی از رسانه‌های حکومتی این اقدام شورای عالی فضای مجازی را که تحت کنترل سران سه قوه رژیم قرار دارد، شوت توپ صیانت از پاستور به زمین بهارستان توصیف کردند. (سایت خبرآنلاین رژیم ۲۴اسفند)

یک عضو مرکز پژوهشهای مجلس ارتجاع نیز درباره این تصمیم گفت: درخواست شورای عالی فضای مجازی نشان می‌دهد مسئولیت در نظام لوث شده و هیچ‌کس حاضر نیست به دلایل مختلف از خود هزینه اصلاح امور را بدهد. چارچوب‌ها درهم شکسته است. (تلگرام چندثانیه رژیم ۲۵اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe60e213-c81e-4acc-906b-ea8d1c454c7c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات