728 x 90

چماق کردن رئیس قضاییه جلادان بر سر آخوند روحانی با درخواست «اقدام بایسته قضایی»

شهریاری عضو مجلس ارتجاع
شهریاری عضو مجلس ارتجاع

جنگ گرکهای هراسان از پیآمد اجتماعی عملکرد مجرمانه رژیم

و موج سهمگین کرونا

چماق کردن رئیس قضاییه جلادان بر سر آخوند روحانی با درخواست «اقدام بایسته قضایی»

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۲۱فروردین -نامه رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ارتجاع به رئیس قضاییه جلادان:

سونامی نوروز، کاملاً قابل پیش‌بینی و پیشگیری بود. قانون مسئولیت مدنی و قانون مجازات اسلامی‌بخش دیات در این خصوص روشن است و به‌نظر می‌رسد قصور یا تقصیر را متوجه ریاست ستاد کرونا می‌داند، ساده‌انگاری و در کنار آن چشم‌پوشی از ادای تکالیف میدانی در جلوگیری از مسافرتهای نوروزی از عوامل این اتفاق ناگوار است.

این کمیسیون... وقوع نشانه‌های خستگی مردم از یک سال تحمل محدودیت‌های بهاری مصیبت‌بار را گوشزد می‌کرد، ... استدعا دارد در قبال این عملکرد ناصواب ریاست قوه مجریه که می‌توانستند با تدبیر خود و از موضع اقتدار ناشی از ریاست ستاد اوضاع رو به بهبود کرونا را تداوم بخشند ولی نبخشیدند و کشور را با موج سهمگین دیگری از این بیماری مواجه نمودند، اقدام بایسته قضایی را معمول فرمایید.

علیرضا ورناصری قندعلی عضو مجلس ارتجاع تصمیمات دولت را عامل قرمز شدن کشور دانست و گفت: فراهم کردن تسهیلات سفرهای نوروزی توسط برخی دستگاهها و عادی‌انگاریها، موجب شد شیوع کرونا روند صعودی و خطرناکی به خود گیرد.

وی با اشاره به این‌که این نحوه مدیریت موجب شد تا اکثر مناطق کشور در وضعیت قرمز و آغاز موج چهارم کرونا قرار گیرد تصریح کرد: قرمز شدن اکثر استانهای کشور و انفجار گسترش کرونایی سبب شد تا آمار فوتیها باز هم صعودی شود و بیش از ۸۵درصد شهرهای کشور قرمز و نارنجی شوند. این فاجعه با سفرهای نوروزی ارتباط مستقیم دارد.

وی افزود: واکسیناسیون در بسیاری از کشورها روند افزایشی دارد، در کشور ما تاکنون تنها یک درصد واکسینه شده‌اند.(خبرگزاری حکومتی فارس ۲۱فروردین)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9419a3e8-4086-42c9-876e-a46684f65340"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات