728 x 90

شهری برای فردا (۳)

سفیر لینکلن بلومفیلد ـ آمریک: «اشرف۳پیامی و سمبلی برای رژیم ایران است که شما تلاش کردید مقاومت را متوقف کنید ولی شکست خوردید».

سناتور جری هورکان از ایرلند: «می‌خواهم به همه شما به‌خاطر آنچه که در اشرف ۳انجام داده اید تبریک بگویم. موزه‌ای که دیروز دیدیم بسیار تاثیر‌گذار است شگفت‌انگیز و بسیار هولناک».

ارتشبد جر ج کیسی ـ آمریکا: «اشرف ۳مرکز جهانی مقاومت دموکراتیک مردم ایران در برابر رژیم ایران است».

برنارد کوشنر وزیر خارجه پیشین فرانسه: «شما واقعاً شایسته‌اید که یک کشور واقعی را بنا کنید. این جا بسیار عالی بنا شده. در اروپا به اشرف ۳که آمدیم این یک جایزه شایسته بود برای کسانی که از شما حمایت می‌کردند و هم برای شما که از مردمتان پشتیبانی می‌کنید. ما با یک گام جدید و سرفصلی تازه مواجه هستیم».

آلخو ویدال کوآدراس: «خانم رئیس‌جمهور اشرف بعدی در راه است هیچ چیز و هیچکس نمی‌تواند آن را متوقف کند و نام آن ایران است».

لارش ریسه ـ نروژ: «یک رویا محقق شده است و این معجزه را می‌بینیم به اینجا آمده‌ایم در این شهر تاریخی که مثل رم و آتن اما شهری مدرن است. شهری که تاریخ را خواهد نوشت و به‌عنوان یک شهر تاریخی خواهد ماند.»

اد ملکرت نماینده ویژه دبیرکل ملل ‌متحد در عراق ۲۰۰۹-۲۰۱۱: «من مطمئنم که این پرچمها در اشرف جدید در پیروزی شما در تهران به اهتزاز در خواهد آمد».

شهردار لوگاره: «همه ما شهروندان اشرف هستیم. ما یک انرژی فوق‌العاده را در شما مشاهده می‌کنیم. من به‌عنوان شهردار منطقه یک پاریس خواهری منطقه یک پاریس را با شهر اشرف امضا کرده‌ام».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c97c939-6857-4f67-825f-65d3a302f597"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات