728 x 90

شهادت دادن برادر مجاهد سیدجعفر میرمحمدی از دادگاه دورس در ارتباط زنده با دادگاه استکهلم در سوئد

تظاهرات ایرانیان آزاده در استکهلم سوئد
تظاهرات ایرانیان آزاده در استکهلم سوئد
  • برادر سید جعفر میرمحمدی، قهرمان شهید مجاهد خلق سید عقیل میرمحمدی دانشجوی علوم سیاسی، از زندانیان سرفراز و سرموضع بود که در قتل‌عام ۶۷ در برابر جلادان هیأت مرگ در زندان گوهردشت کرج از نام و آرمان مجاهدین خلق ایران دفاع کرد و پس از ۷سال مقاومت در برابر شکنجه و زندان سربه‌دار شد.

 

  • سه تن دیگر از بستگان مجاهد خلق سید جعفر میرمحمدی، میلیشیای مجاهد خلق فاطمه رحیمی و مجاهدان دلیر یارعلی حاجیان و حسینعلی حاجیان در سالهای ۶۰ و ۶۱ در قائمشهر و تهران به‌دست پاسداران و دژخیمان خمینی به‌شهادت رسیدند.

 

  • میلیشیای قهرمان فاطمه رحیمی در اردیبهشت سال۶۰ در جریان رویارویی مجاهدین در برابر حملات وحشیانه پاسداران جهل و جنایت در قائم‌شهر در حین فروش نشریه همراه با همرزم دلیرش سمیه نقره خواجا با شلیک پاسداران جنایتکار خمینی به‌شهادت رسید.

 

  • قهرمان مجاهد خلق یارعلی حاجیان از فرماندهان دلیر هنگ حنیف در سال۶۱ در تهران در یک درگیری مسلحانه با پاسداران جنایتکار خمینی جلاد به‌شهادت رسید.

 

  • مجاهد پاکباز و دلاور حسینعلی حاجیان دانشجوی حقوق دانشگاه تهران در آبان ۶۱ در زیر شکنجه دژخیمان خمینی در تهران به‌شهادت رسید.

 

  • برادر مجاهد جعفر میرمحمدی که به‌صورت زنده از دادگاه دورس با دادگاه استکهلم در سوئد شهادت داد از ۴۳سال پیش همراه و در صفوف مجاهدین در نبرد با دیکتاتوری آخوندی برای آزادی خلق و میهن بوده است

 

همزمان با شهادت برادر مجاهد جعفر میرمحمدی ایرانیان آزاده و هواداران سازمان مجاهدین در استکهلم سوئد در برابر دادگاه دژخیم حمید نوری دست به تظاهرات زدند.

 

جعفر میرمحمدی

جعفر میرمحمدی

 

تصاویر این تظاهرات را در این صفحه دنبال کنید:

 

تظاهرات ایرانیان آزاده در استکهلم سوئد

 

تظاهرات ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت در استکهلم سوئد

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97582c04-e8b2-418c-ba99-b856c958e26c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات