728 x 90

شمار مسمومیت زنجیره‌ای دختران دانش‌آموز در قم به بیش از ۴۰۰نفر رسید

تجمع والدین دانش‌آموزان در اعتراض به مسمومیت فرزندانشان
تجمع والدین دانش‌آموزان در اعتراض به مسمومیت فرزندانشان

۲۵ دانش‌آموز دیگر مسموم شدند. شمار مسموم شدگان به بیش از ۴۰۰نفر رسیده است

معاون استانداری قم: منافقان دروغهای بدون پشتوانه علمی و میدانی در فضای مجازی مطرح کردند

مسومیت زنجیره‌یی دانش‌آموزان هم‌چنان ادامه دارد خبرگزاری حکومتی انتخاب روز ۲۶بهمن نوشت: محبی معاون دانشگاه علوم پزشکی قم از مراجعه ۲۵نفر خبر داده و اعلام کرد ۵نفر از افراد قبلی هم امروز مراجعه کرده‌اند.

وی درباره آخرین جزئیات مسمومیت دانش‌آموزان قمی افزود: آمار دانش‌آموزان مسمومی که به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند، به ۴۱۲نفر رسیده است.

روزنامه حکومتی اعتماد ۲۶بهمن با عنوان چرا محیط آموزشی برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها ناامن می‌شود؟ نوشت: چرا چنین رخدادی در شهری چون قم تکرار می‌شود؟ چرا تنها در مدرسه‌ها چنین پدیده نامیمونی رخ می‌دهد؟ اگر از مدرسه است، چه تحولی در مدرسه‌ها انجام شده که شاهد این پدیده هستیم؟ چرا با این همه دستگاه عریض و طویل و رشته‌های تخصصی و فعالیت‌های بین‌رشته‌ای چون پدافند غیرعامل، چنین رخدادهای نگران‌کننده‌ای به‌صورت پیاپی تکرار می‌شوند و نه گزارش روشنی از چیستی و چرایی این پدیده‌ها به مردم داده می‌شود و نه تدبیر و اقدام کارآمدی برای کاهش چنین مشکلاتی انجام می‌شود؟ بدیهی است، با پرشمار شدن یک رخداد، دیگر نمی‌توان آن را یک حادثه دانست،

سایت حکومتی خبر آنلاین ۲۶بهمن به دروغگویی وزیر آموزش و پرورش اذعان کرد و نوشت: از همه این اظهارنظرها جالب‌تر اظهارنظر آخر وزیر آموزش و پرورش است که مسمومیت دانش‌آموزان را شایعه دانست. ایشان وزیر آموزش و پرورش است. قطعاً باید کسی وزیر آموزش و پرورش شود که جزو دانایان سیستم آموزشی باشد. اصولاً شایعه به اخبار و اطلاعاتی که نادرست باشد، می‌گویند حالا اگر مسمومیت دانش‌آموزان قمی شایعه است، چرا دولت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را روانه قم کرده است؟ خوب است وزیر این خبرها را هم بخواند.

قم نیوز روز ۲۳بهمن نوشت: احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، پس از ۳ماه سکوت خود را در زمینه حوادث سریالی مسمومیت دانش‌آموزان در قم شکست و با خبرنگار خبرگزاری دولت در این زمینه سخن گفت.

وی گفت: در این حوادث ما صادقانه موضوع را با مردم در میان گذاشتیم، اما منافقان و دشمنان ملت ایران برای برهم زدن آرامش والدین و ایجاد مقابله و مواجهه مردم با خادمانش شایعه‌ها و دروغهای بدون پشتوانه علمی و میدانی را در فضای مجازی منتشر کردند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb821f3f-1dee-4a71-aafd-8a4c3d0543fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات