728 x 90

شمار قربانیان کرونا در آمریکا از نیم میلیون نفر گذشت

کرونا در آمریکا
کرونا در آمریکا

شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا از مرز نیم میلیون نفر گذشت. در همین رابطه جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا شامگاه دوشنبه ۴ اسفند، با صدور اطلاعیه‌یی در بزرگداشت یاد و خاطره کسانی که بر اثر این بیماری جان‌باخته‌اند، دستور داد که پرچم آمریکا در همه ادارات و اماکن فدرال تا غروب آفتاب جمعه به‌حالت نیمه افراشته دربیاید و همزمان ناقوس‌ها در کلیسای ملی واشنگتن به یاد جان‌باختگان ویروس کرونا در آمریکا ۵۰۰بار نواخته شدند.
جو بایدن در پی طنین ناقوس‌ها در سخنانی گفت: «ما در این موقعیت خطیر به جانهای از دست رفته و به کسانی می‌اندیشیم که عزیزان خود را از دست داده‌اند. ما به‌عنوان یک ملت باید یاد آنها را زنده نگهداریم و تنها در این صورت می‌توانیم التیام یابیم، متحد شویم و به‌عنوان یک ملت عزم کنیم که این پاندمی را شکست دهیم».

دکتر آنتونی فاوچی، مشاور ارشد پزشکی رئیس جمهوری آمریکا به شبکه خبری «سی ان ان» گفت از زمان همه‌گیری آنفولانزا در سال ۱۹۱۸ تاکنون، آمریکا چنین چیزی تجربه نکرده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a42cc4a2-cf11-4c65-9a41-c2c4ec582c67"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات