728 x 90

شلیک وحوش خامنه‌ای به کولبران و زخمی کردن ۲تن از آنان

شلیک وحوش خامنه‌ای به کولبران
شلیک وحوش خامنه‌ای به کولبران

دو کولبر اهل بانه و سروآباد در حین کولبری در ارتفاعات مرزی شهرستانهای بانه و نوسود با شلیک مستقیم وحوش خامنه‌ای زخمی شدند. ساعت ۴ بامداد روز چهارشنبه ۲۴فروردین وحوش خامنه‌ای در مرز "هَنگ‌ژال"بانه به سوی شماری از کولبران تیراندازی کرده و یک کولبر را با هویت محمد مولودی به‌شدت مجروح کرده‌اند.

محمد مولودی که ۲۱ساله و مجرد می‌باشد از ناحیه پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جهت مداوا به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی بانه منتقل شده است. وضعیت جسمانی وی وخیم گزارش‌شده است. از سوی دیگر ساعات اولیه بامداد روز سه‌شنبه ۲۳فروردین، یک کولبر با هویت فریاد اداک ۳۰ساله در حین کولبری در مرز نوسود از توابع استان کرمانشاه با شلیک مستقیم وحوش خامنه‌ای به‌شدت زخمی شد. به‌گفته یک منبع مطلع، فریاد اداک از فاصله نزدیک و با سلاح ساچمه‌ای مورد اصابت نزدیک به ۶۰ ساچمه قرار گرفته است. فریاد اداک مجرد و اهل روستای"ژیوار" از توابع شهرستان سروآباد است و پس از زخمی شدن به مراکز درمانی پاوه منتقل شده است (هه‌نگاو۲۴ فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d70c07b-4564-41fc-9f09-cf95f8fc0083"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات