728 x 90

شکست برجام و واکنش‌های غیظ‌آلود حکومت آخوندی پس از خروج آمریکا از معامله اتمی

شکست برجام و واکنش‌های غیظ‌آلود حکومت آخوندی
شکست برجام و واکنش‌های غیظ‌آلود حکومت آخوندی

در واکنش به تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج این کشور از برجام، روزنامه دولت روحانی (روزنامه‌ ایران 19اردیبهشت) در سرمقاله خود با عنوان«نوبت آزمون صداقت اروپا»، نوشت: نکته‌یی که شب گذشته و در نتیجه خروج آمریکا اتفاق افتاد، اثبات شدن این نکته بود که دولت ترامپ کاملاً تحت تأثیر مشاوره‌های اشتباه شماری معدود و شکست خورده در جامعه آمریکا اقدام به خروج از برجام کرد. یعنی همان کسانی که حاضرند به‌خاطر چند هزار دلار در نشست‌های یک گروهک تروریستی شرکت کنند.

ارگان دولت آخوندی سپس می‌افزاید: نظام فقط در شرایطی در برجام باقی می‌ماند که سایر کشورها به تعهد خودشان عمل کنند و مانع از ضربه زدن آمریکا به این توافق شوند چنان‌چه آنها در انجام تعهدات قانونی خودشان موفق نباشند ایران هم تمایلی به ماندن در برجام نخواهد داشت.

 

در همین حال تلویزیون تحت‌امر خامنه‌ای روز ۲۰ اردیبهشت در واکنشی پرغیظ و هراسان درباره تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا به خروج از معامله اتمی با حکومت آخوندی گفت:

«مشاور امنیت ملی کاخ سفید با تکرار اتهامات واهی ضدایران گفت، آمریکا به مذاکره با سه کشور اروپایی برای توقف فعالیتهای منطقه‌ای ایران ادامه می‌دهد.

جان بولتون که روابط نزدیکی با گروهک تروریستی منافقین دارد افزود، سیاست آمریکا برنامه‌ای برای جایگزینی برجام به منظور فشار بر ایران است.

سخنگوی کاخ سفید هم گفت، ترامپ درصدد آماده‌سازی تحریمهای جدید علیه ایران است.

سندرز افزود همه تحریمهایی که پیش از برجام برقرار شده بود باز خواهند گشت، همچنین قصد داریم تحریمهای جدیدی به آنها اضافه کنیم که به زودی اعلام می‌شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bcb15465-9f33-426f-a44c-0897de395f05"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات