728 x 90

شقه و از هم پاشیدگی درون نظام بدنبال استقبال مذاکره با آمریکا

مذاکرات وین
مذاکرات وین

روزنامه حکومتی شرق به شقه و ازهم‌پاشیدگی در درون نظام اعتراف کرد و با حمله به نمایندگان مجلس رژیم که با حول و ولا سنگ مذاکره با آمریکا را به سینه می‌زنند، گوشه‌ای از وضعیت حضیض و فروپاشیده نظام آخوندی را به نمایش گذاشت.

شرق نوشت: «اگر آمادگی لغو تحریم‌ها باشد امکان هرگونه توافق با آمریکا وجود دارد». این را (آخوند رئیسی) گفته است. چندی پیش هم امیرعبداللهیان گفت که «اگر توافق خوب و تضمین‌شده مستلزم سطحی از گفتگو با آمریکا باشد، این امر نادیده گرفته نخواهد شد»...
... با این واکنش‌ها و سخنان که در داخل به‌عنوان چراغ سبز مذاکرات مستقیم با آمریکا تلقی شده است، گویی مذاکره با این کشور برای اصول‌گرایان و تندروها دیگر تابو نیست و معنای وطن‌فروشی و خیانت نمی‌دهد که با استقبال و حمایت اصول‌گرایان مواجه شده است...
شرق به چند نمونه از واکنش‌ نمایندگان مجلس رژیم در این رابطه اشاره کرد و نوشت: وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت مجلس رژیم گفته است: اگر این دوره از مذاکرات در راستای تأمین منافع جمهوری اسلامی باشد، می‌توان درباره ورود آنان به مذاکرات فکر کرد.

محمدحسن آصفری، نماینده سابق مجلس رژیم:... اگر آمریکا به تعهدات برجامی خود بازگردد و حسن‌نیت نشان دهد، مذاکره مستقیم با این کشور منعی ندارد.
هر چند این دیوار بی‌اعتمادی را خود آمریکا ایجاد کرده؛ وگرنه ایران از گفتگو واهمه‌ای ندارد و ما اهل گفتگو و تعامل با همه کشور‌ها هستیم.
غلامرضا مرحبا، نماینده سابق مجلس رژیم:... حال که خیال ما از تیم مذاکره‌کننده راحت است و اعتماد کامل به دولت و این تیم داریم و می‌دانیم بر این تحقق منافع ملی و بازگشت اموال به‌غارت‌رفته تلاش می‌کنند، حامی تصمیم‌های آنها هستیم... .

ما می‌دانیم (خامنه‌ای) ناظر بر عملکرد تیم مذاکره‌کننده هستند و رئیس‌جمهور و شورای امنیت ملی هم اشراف کامل بر جریان مذاکرات دارند و مجلس هم کنار دولت است؛ بنابراین خیال‌مان راحت است که این اتحاد میان قوا منتج به نتیجه شود. ما اهل تعامل با دنیا از جمله آمریکا هستیم، این کشور دارای قدرت و تکنولوژی است که می‌تواند برای کشور ما مفید باشد (؟!) (روزنامه حکومتی شرق ۷بهمن). .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0325389e-11b6-4277-8f3f-3815886474f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات