728 x 90

شعله‌ور شدن آتش کرونا در ایران

کرونا در ایران
کرونا در ایران

توکلی معاون ستاد حکومتی کرونا در استان تهران گفت: وضعیت کرونا در تهران بحرانی است. وی افزود: در حال حاضر تعداد مراجعین حدود ۱۸۰۰۰نفر است. هم‌چنین تعداد بستری جدیدمان هم بالا بوده است به‌طوری که روز گذشته ۱۲۰۰نفر بستری جدید داشتیم. توکلی با اشاره به این‌که در روز دوشنبه ۵۵ فوتی ناشی از کرونا در تهران داشتیم، گفت: از تعداد ۴۲۶۶ بستری در تهران ۱۲۰۰نفر در بخش ویژه بستری هستند. می‌توان گفت که یک چهارم بیماران بدحالند.(خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲۶بهمن)

روزنامه حکومتی رسالت در شماره روز سه‌شنبه ۲۶بهمن خود نوشت: تقریباً بیش از ۶۰درصد تستهای آزمایشگاهی کرونا مثبت می‌شود که نشانگر آن است که آتش بیماری شعله‌ور شده است.

خبرگزاری رسمی رژیم-ایرنا ۲۶بهمن خبر داد: آمار ماهانه مرگ‌های کرونایی مازندران پس از چهار ماه با آغاز همه‌گیری سویه اومیکرون در این استان یک بار دیگر سه رقمی شد و میانگین روزانه مرگ بر اثر کرونا در این استان نسبت به دو ماه اخیر بیش از سه برابر افزایش یافت.

دبیر ستاد حکومتی کرونا در استان بوشهر گفت: بستری بخش کرونایی بیمارستانهای استان بوشهر نسبت به دیماه ۷برابر افزایش یافته و از ۳۰ به بیش از ۲۱۰نفر رسیده است. (خبرگزاری تسنیم رژیم ۲۶بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b937296f-9f52-48ce-8bb7-6ea6c834bcea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات