728 x 90

شعبده رئیس‌جمهور جدید ارتجاع برای رنگ کردن مجلس رژیم در مورد ماله‌کش نظام

پزشکیان - ظریف
پزشکیان - ظریف

شعبده رئیس‌جمهور جدید ارتجاع

برای رنگ کردن مجلس رژیم در مورد ماله‌کش نظام

با عقب‌کشیدن ظریف و دوباره آوردن او به معاونت راهبردی

جواد ظریف که با اعضای هیأت دولت سفارشی رژیم به دیدار خامنه‌ای رفته بود، پس از پایان جلسه در پیامی از بازگشت خود به‌عنوان معاونت راهبردی خبر داد و نوشت:

پس از پیگیریها و رایزنیهای مدبرانه ریاست محترم جمهوری و با دستور کتبی ایشان، انجام وظیفه در معاونت راهبردی رئیس‌جمهور را ادامه خواهم داد.

کیهان خامنه‌ای روز سه‌شنبه ۶شهریور در کانال تلگرام خود پس از اعلام خبر بازگشت ظریف به سمت معاون راهبردی تحت عنوان «چند پرده از بی‌صداقتی ظریف» نوشت:

ظریف پس از معرفی کابینه پیشنهادی پزشکیان، شامورتی بازی درآورد و با تظاهر به این‌که از کابینه پیشنهادی راضی نیست، ژست استعفا از معاونت راهبردی را گرفت (هر چند که علت اصلی ناراحتی وی، ممنوعیت قانونی ناشی از تابعیت دوگانه فرزندان بود)...

او اما امروز نوشت: پس از رایزنیهای مدبرانه ریاست محترم جمهوری و با دستور کتبی ایشان، انجام وظیفه در معاونت راهبردی را ادامه خواهم داد.

کیهان خامنه‌ای هم‌چنین در یادداشت روز خود عراقچی را در مورد برجام مورد حمله قرار داد و نوشت: عراقچی از غیرممکن بودن احیای برجام سخن گفت اما حاضر نشد صراحتاُ مرگ آن را اعلام کند.

این شاید یک گام لغزنده در شروع دوران وزارت امور خارجه عراقچی باشد. ساده‌ترین و بدیهی‌ترین درسی که تجربه تلخ برجام به ما داد این بود هرگز در معامله خود در مشتاق نشان ندهید.

کیهان خامنه‌ای در مطلبی دیگر با طعنه به شعار وفاق پزشکیان نوشت: وفاق ملی به کارگیری زاویه‌دار نیست!

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/42ad32ed-c43d-4bf1-b87f-becb0929d91c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات