728 x 90

شعبده‌بازی انتخاباتی رژیم پس از هلاکت رئیسی، ثبت نام شماری دیگر از سرسپردگان ولایت خامنه‌ای

شعبده‌بازی انتخاباتی رژیم
شعبده‌بازی انتخاباتی رژیم

در شعبده‌بازی انتخاباتی رژیم پس از هلاکت رئیسی، شماری دیگر از سرسپردگان ولایت خامنه‌ای از جمله پزشکیان، عضو مجلس رژیم، زاکانی شهردار دزد تهران، وحید حقانیان از مهره‌های دفتر خامنه‌ای و رسولی عضو سابق مجلس رژیم ثبت کردند. در دو روز گذشته پاسدار سعید جلیلی، پاسدار علی لاریجانی، همتی و کواکبیان نیز ثبت نام کرده بودند.

درباره سگ دعواهای نمایش انتخاباتی، رسانه حکومتی هم‌میهن نوشت: دوقطبی اصلی به همان زودهنگامی که خود انتخابات رسید، فرا رسید. دوقطبی جلیلی ـ لاریجانی. مشابه همان دوقطبی جلیلی ـ روحانی در انتخابات ۱۳۹۲ است که حتی قالیباف و سایر کاندیداها ناچار شدند خود را ذیل آن تعریف کنند.

کیهان خامنه‌ای نیز درباره این حرف پاسدار علی لاریجانی که باید از روشهای منسوخ ارتفاع بگیریم نوشت: افتادن در تله برجام و برجامیزاسیون آمریکا، انگلیس، ارتفاع پست بود. پست‌ترین ارتفاع.

 

آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد، ضمن اشاره به جنایات رئیسی، درباره شعبده انتخاباتی پس از هلاکت او، گفت: آدم زاویه‌دار با ولایت را اگر در رأس حکومت قرار بدهید جز ندامت و پشیمانی هیچی عاید نخواهد شد!

آخوند علم‌الهدی پدرزن رئیسی جلاد و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد ۱۱ خرداد ۱۴۰۲:

بعد از این زحمات و تلاشی که انجام داده برمی‌گرده تقدیر نیست تشکر نیست یک عده شروع کنند تو فضای مجازی توهین کردن و جسارت کردن این مزدش. 

در زمان امام با این‌که یک جوان بیست و چهار پنج سال بیشتر نبود امام مأموریت‌های خطیری که حتی به مهم‌ترین نیروهای خودشون واگذار نکردند به این آقا واگذار کردند رفت مأموریت را انجام داد نتیجه مأموریتش خیلی نتایج جالبی داشت اما یکی رو اسم نبرد یکی رو جز رزومه‌اش نیاورد.

آدم زاویه‌دار با ولایت را اگر در رأس حکومت قرار بدهید جز ندامت و پشیمانی برای شما هیچی عاید نخواهد شد.

(تلویزیون شبکه خراسان رژیم ۱۱خرداد۱۴۰۳)

 

آخوند طباطبایی‌نژاد نماینده خامنه‌ای در اصفهان درباره سگ دعواهای انتخاباتی رژیم پس از هلاکت رئیسی گفت: خدا خواست که او مرگ خوبی داشته باشد!

آخوند طباطبایی‌نژاد نماینده خامنه‌ای در اصفهان ۱۱ خرداد ۱۴۰۳:

الآن انتخابات شروع می‌شود ببینید ببینید چه می‌کنند و این‌که می‌گویند آقای رئیسی خدا خواست که مرگ خوبی داشته باشد اگر بود تیر را به چله کمان گذاشته بودند بعضی‌ها که انتخاب نشود برای دور بعدی...

وقتی می‌خواهند وعده صادق را انجام بدهند همین وعده صادق را خدمت آقا رسیدند تعداد موشکها و تعداد پهپادها را گفتند این‌قدر می‌خواهیم بفرستیم آقا فرمود هم موشکتان را زیادتر کنید و هم نه این‌قدر باید باشد کم نباید باشد.

(تلویزیون شبکه اصفهان رژیم ۱۱خرداد ۱۴۰۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1efebd79-7cc2-4629-bb98-4520e37c82f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات