728 x 90

شرکت هیئت مقاومت ایران در مراسم تدفین آقای فرانکو فراتینی

شرکت هیئت مقاومت ایران در مراسم تدفین آقای فرانکو فراتینی
شرکت هیئت مقاومت ایران در مراسم تدفین آقای فرانکو فراتینی

شرکت هیأت مقاومت ایران

در مراسم تدفین آقای فرانکو فراتینی

 

صبح روز سه‌شنبه ۶دیماه یک هیأت از مقاومت ایران به سرپرستی خانم دولت نوروزی، نماینده شورای ملی مقاومت در انگلستان، در مراسم رسمی و دولتی برای یادبود و تدفین آقای فرانکو فراتینی، پرزیدنت شورای حکومتی ایتالیا، وزیر خارجه و کمیسیونر سابق اروپا، در کلیسای سنت آپوستولی در شهر رم شرکت کرد و پیام تسلیت رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، خانم مریم رجوی را به خانواده زنده یاد فراتینی و رهبران ایتالیایی ارائه و دسته گلی از جانب ایشان تقدیم کردند.

هیئت مقاومت هم‌چنین کتاب یادبود زنده باد فراتینی را امضا کرده و از حمایتهای ایشان از مقاومت مردم ایران برای تحقق آزادی و عدالت، مورد ستایش قرار دادند.

در این مراسم، آقای سرجو ماتارالی، رئیس‌جمهور ایتالیا، خانم جورجا ملونی، نخست‌وزیر و سایر مقامات بلندپایه دولتی و بسیاری از پارلمانترها و شخصیتهای برجسته ایتالیا، شرکت داشتند و درباره شخصیت زنده یاد فرانکو فراتینی و نقش چشمگیر او در حل و فصل بغرنج‌ترین مسائل و معضلات سیاسی چه در سطح اروپا و چه در عرصه بین‌المللی، سخنرانی کردند. رئیس‌جمهور، سرجو ماتارلی اندوه عمیق خود را برای از دست دادن یک قهرمان برجسته جمهوری ایتالیا، ابراز نمودند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b07b9fa6-fa57-4862-bab1-ccdd3d3d3746"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات