728 x 90

شرکت مخابرات رژیم: اختلال در اینترنت خوزستان؛ زمان وصل شبکه معلوم نیست

اختلال در اینترنت
اختلال در اینترنت

همزمان با تداوم قیام در شهرهای خوزستان و دیگر شهرهای میهن و اختلال یا قطع کامل اینترنت در خوزستان روزنامه حکومتی شرق ۲مرداد در توییتی از قول شرکت مخابرات رژیم در واکنش به اختلال در اینترنت خوزستان گفته است، مشکل فنی است ‌زمان وصل شبکه معلوم نیست.

قطع و اختلال اینترنت در شهرهای خوزستان که طی روزهای گذشته شاهد قیام مردم علیه مشکلات بی آبی در این استان بوده باعث افزایش مشکلات مردم این منطقه شده است.

رژیم آخوندی برای جلوگیری از گسترش بیشتر تظاهرات و سرکوب و دستگیری معترضان، اقدام به قطع برق و ایجاد اختلال اینترنتی در شهرهای خوزستان کردند. این کار باعث شده به جز جریان آزاد اطلاعات، کسب و کارهای اینترنتی در این استان هم با مشکل مواجه شود.

سازمان عفو بین‌الملل روز گذشته خواستار پایان دادن به اختلال و قطعی کامل اینترنت در خوزستان شده و از رژیم ایران خواست تا اطمینان بدهند که آسیب‌دیدگان بدون ترس از بازداشت خودسرانه می‌توانند از خدمات درمانی در بیمارستانها استفاده کنند.

سازمان گزارشگران بدون مرز روز جمعه یکم مردادماه در توئیتی نوشت: «در حالی‌که اعتراضهای گسترده مردمی به ناکارایی مدیریت بحران آب در خوزستان ادامه دارد، اینترنت در بسیاری از شهرهای استان مختل و یا قطع شده است».

روزنامه حکومتی پیام ما در شماره روز شنبه ۲مرداد نوشته بود استفاده از تاکسی‌های اینترنتی و پرداخت‌های مالی اینترنتی در شهرهای مختلف استان خوزستان مختل شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f11927e2-890d-49e9-b34c-a2a7904b954b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات