728 x 90

شرکت ارائه‌دهنده VAR قراردادش با فدراسیون فوتبال رژیم ایران را قطع کرد

شرکت ارائه‌دهنده VAR- عکس از آرشیو
شرکت ارائه‌دهنده VAR- عکس از آرشیو

شرکت طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال رژیم ایران از ادامه همکاری برای تأمین تجهیز داور ویدئویی در تهران امتناع و در نامه‌یی به فیفا اعلام کرد دیگر به این همکاری ادامه نخواهد داد.
خبرگزاری حکومتی مهر روز یکشنبه دوم آبان نوشت، فدراسیون فوتبال رژیم ایران پس از الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر استفاده از تکنولوژی داور ویدئویی در دور انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اقدام به بررسی شرکت‌های مورد تأیید فیفا کرد تا بتواند تجهیزات مربوطه را برای دیدارهای خانگی در ورزشگاه آزادی نصب و راه‌اندازی کند.
فدراسیون فوتبال رژیم ایران سراغ شرکت هاکای رفته تا بتواند با این شرکت مورد تأیید فیفا قرارداد امضا کند. این شرکت به‌دلیل تحریم‌های ارزی علیه رژیم ایران از امضای قرارداد برای تجهیز و راه‌اندازی VAR سر باز زد تا فدراسیون سراغ شرکتی هنگ‌کنگی که در بلژیک دفتر دارد برود.
قرارداد با شرکت SIMPLY LIVE برای اجاره تجهیزات در چهار دیدار به میزبانی رژیم ایران در انتخابی جام جهانی قطر امضا شد و در جریان دیدار بین تیم رژیم ایران با کره جنوبی از آن رونمایی شد.
حاشیه‌های مرتبط با این قرارداد و بروز شائبه‌هایی مبنی بر حضور مدیران اسراییلی در رأس این شرکت سبب شد تا این موضوع به حاشیه برود.
همین موضوع باعث بروز حاشیه‌هایی در زمینه ادامه همکاری با SIMPLY LIVE شده است و این شرکت با ارسال نامه‌یی به فیفا هر گونه همکاری با فدراسیون فوتبال رژیم ایران را قطع شده و عنوان کرده دیگر حاضر به ارائه خدمات VAR نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5dd4fd89-aaf3-4aed-bfce-e83c8f74e2aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات