728 x 90

شروع کنوانسیون حزب دموکرات آمریکا

کنوانسیون دموکراتها
کنوانسیون دموکراتها

کنوانسیون حزب دموکرات آمریکا برای اعلام رسمی کاملا هریس به‌عنوان نامزد این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری روز دوشنبه در شیکاگو آغاز به کار کرد.

به گزارش رویترز، پس از سخنرانی رئیس کمیته کنوانسیون، کامالا هریس به‌صورت غافلگیرکننده به صحنه آمد در حالی که قرار بود که قبل از هریس، بایدن سخنرانی کند. اما هریس با ورود خود از بایدن قدردانی کرد

بایدن در سخنرانی خود گزینش کاملا هریس به‌عنوان معاونش در دوره قبلی رقابتهای انتخاباتی را بهترین تصمیم در تمام دوران فعالیت‌های سیاسی خود در بیش از نیم قرن توصیف کرد و گفت: ما با یک نقطه‌عطف روبه‌رو هستیم و تصمیماتی که اکنون می‌گیریم، سرنوشت ملت ما و جهان را برای دهه‌های آینده رقم خواهد زد.

هیلاری کلینتون، نامزد دموکراتها در سال ۲۰۱۶، در سخنرانی خود گفت برای رسیدن به منصب ریاست‌جمهوری آمریکا به‌عنوان اولین زن، ما با یکدیگر ترکهایی را در بلندین و سخت‌ترین سقف شیشه‌ای ایجاد کرده‌ایم. وقتی سدی در برابر یکی از ما فرو می‌ریزد، راه را برای همه ما باز می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد که به‌زودی کامالا هریس را در حال سوگند ریاست‌جمهوری برای ورود به کاخ‌سفید ببیند.

بایدن نیز در سخنرانی خود مضافاً بر حمایت کامل از کامالا هریس تمامی اتهامات ترامپ را به خود او برگرداند و گفت او یک متهم است در حالی‌که کاملا هریس یک دادستان بوده است. به این وسیله بایدن می‌خواست بگوید که این دو رقیب در طرفین طیف با یکدیگر تقابل دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/637a9c31-21f1-4c0d-9d12-b61ae66c0422"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات