728 x 90

اف.بی.آی شروع به تعقیب کسانی می‌کند که در کنفرانسهای رژیم ایران شرکت می‌کنند

اف.بی.آی
اف.بی.آی

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه امروز ۲۱مرداد خبر داد:

اداره تحقیقات فدرال، اف.بی.آی، به‌دنبال آمریکاییهایی است که در کنفرانس افقهای جدید رژیم ایران شرکت کرده یا در نظر دارند شرکت کنند.

یک مقام سابق پنتاگون مستقر در ویرجینیا گفت مأموران اف.بی.آی ساعت ۰۶۳۰صبح در خانه یکی از این افراد را زده‌اند و با استناد به سایت میدیوم دات کام Medium.com، گفته‌اند مالوفMaloof به شهر مشهد در شمال شرقی ایران برای حضور در کنفرانس افقهای جدید سفر کرده بود و یکی از میهمانان دعوت شده به کنفرانس بعدی است که قرار است در بیروت پایتخت لبنان در ماه سپتامبر برگزار شود. مأموران به او نسبت به عواقب شرکت در این کنفرانس هشدار داده‌اند.

در ماه ژوئیه گزارش‌شده اف.بی.آی مأموران را به خانه اسکات ریکاردScott Rickard در فلوریدا فرستاده‌اند که یک مترجم پیشین نیروی هوایی آمریکا و آژانس امنیت ملی آمریکا بوده که یکبار در کنفرانس افق جدید شرکت کرده و به او نیز هشدار داده‌اند که یا در این کنفرانس شرکت نکند یا با دستگیری مواجه خواهد شد.

این اداره همچنین به جی مایکل اسپرینگ من، دیپلمات سابق وزارت‌خارجه نزدیک شده و از او خواسته‌اند که در جلسه‌ای شرکت کند و به چندسؤال در مورد این کنفرانس پاسخ دهد.

ورنلیا رندل، یک آفریقایی آمریکایی که در ۲۰۱۵در کنفرانسی در تهران شرکت کرده نیز مورد بازجویی اف.بی.آی قرار گرفته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/29a669be-9236-4981-9ab0-47f92409c9b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات