728 x 90

شبکه خبر رژیم ـ گزارش وزارت اطلاعات از کانون‌های‌ شورشی ـ پنجشنبه ۲۵اسفند ۱۴۰۱

گزارش وزارت اطلاعات از کانون‌های‌ شورشی
گزارش وزارت اطلاعات از کانون‌های‌ شورشی

تلویزیون رژیم ۲۵اسفند ۱۴۰۱

گوینده خبر: اولین نمایشگاه اقدامات وزارت اطلاعات در یک سال گذشته در خیابان حجاب تهران برگزار شد در این نمایشگاه مجموعه‌‌ای از ادوات و تجهیزات کشف شده از گروهک منافقین و اغتشاش‌گران به‌نمایش درآمد.

گزارشگر: وزارت اطلاعاتی‌ها. تعداد زیادی از آنها قبل از عملیات‌های خرابکاری شناسایی شدند و دستگیر همراه با تجهیزاتشان. این‌جا حالا برای اولین بار به نمایش گذاشتند این تجهیزات را.

یک نفر در نمایشگاه: تبرها، قداره‌ها، شمشیرها، سلاح‌های سرد، کتل مولوتوف‌ها، اسپری‌ها، گازهای اشک‌آور و همه آنچه که شما دارید این‌جا می‌بینید ما این‌جا به‌صورت خلاصه آوردیم.

گزارشگر: تعداد زیادی سلاح هم کشف کردند بخش‌هایشان در جنگ‌ها به‌کار می‌رود.

یک نفر در نمایشگاه: شما الآن پشت سر شما نگاه کنید سلاح کلاشینکف که در جنگ‌ها استفاده میشه ولی تو این ایام اغتشاش بود یا سلاح کمری مختلفی که از کالیبرهای مختلف استفاده کرده بودند و در این اغتشاشات ازشون بهره‌برداری کردند اینها تماماً تمام سلاح‌هایی که الآن شما دارید می‌بینید.

گزارشگر: برخی از آنها توسط آموزش‌هایی که از گروهک منافقین دیده بودند، پرتابگرهای دستی می‌ساختند.

یک نفر در نمایشگاه: ادواتی هستش که دست‌ساز هست که به واسطه این لوله‌هایی که مشاهده می‌کنید ساخته شده که خرج‌های رو و مواد انفجاری رو از اونها خارج می‌کردند داخل لوله‌های پلیکا می‌گذاشتن و این ادوات رو حدود ۲۰۰متر پرتاب می‌کردند و وقتی زمین می‌خورده اینها باز منفجر می‌شدند و تبدیل به تیر و ترکش می‌شد.

گزارشگر: این نمایشگاه از هجده اسفند بازدیدش برای عموم فراهم شده تا آخر هفته هم میزبان بازدیدکنندگان است.

یک نفر دیگر در نمایشگاه: موهبتی به اسم امنیت در واقع زمانی نقش آشکارش روشن می‌شه که ما درگیر شرایطی می‌شیم که وجود ندارد.

گزارشگر: وزارت اطلاعات شهید هم داشت در اغتشاشات اخیر شهید احمد صالحی حین مأموریت در زابل توسط آشوبگران به‌شهادت رسید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6a9dd63-04eb-4c3c-9d10-4abd07dcc24c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات