728 x 90

شبه‌نظامیان رژیم ایران هم‌چنان تهدیدی برای نیروهای آمریکایی هستند

حمله نیروهای شبه‌نظامی به پایگاه‌های آمریکا در عراق
حمله نیروهای شبه‌نظامی به پایگاه‌های آمریکا در عراق

گزارش تازه بازرس کل منصوب کنگره اعلام کرد، شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران هم‌چنان تهدیدی علیه نیروهای آمریکایی و متحدانش در عراق محسوب می‌شوند.
بازرس کل منصوب کنگره روز پنجشنبه ۱۵اردیبهشت، در تازه‌ترین گزارش خود در مورد عملیات عزم راسخ که اصالتا برای مقابله با داعش سازماندهی شده است اعلام کرد، تهدیدها و عملیات شبه‌نظامیان مورد حمایت و یا هم‌سو با رژیم ایران، هم‌چنان منافع آمریکا و متحدانش در منطقه را تهدید می‌کنند.
این گزارش که متن آن روز سه‌شنبه ۱۳اردیبهشت منتشر شده، حاکی از آن است که شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران هم‌چنان از توانایی انجام عملیات مخرب از جمله حمله‌های پهپادی و کار گذاشتن بمبهای کنار جاده‌یی برخوردارند و می‌توانند علیه منافع آمریکا و نیروهای ائتلافی وارد عمل شوند.


در ادامه این گزارش آمده است که، در ماه دی این شبه‌نظامیان پایگاه عین‌الاسد را با شماری پهپاد و دست‌کم پنج راکت هدف قرار دادند. از آن زمان به بعد این نیروها از حملات بیشتر خودداری کرده‌اند ولی در بیانیه‌های عمومی خود به تهدید نیروهای آمریکایی ادامه داده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c3b52e0-842f-4efe-9f45-b8c5bbaac03d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات