728 x 90

سیگال مندلکر: حاکمان ایران اولویت را به مردم این کشور نمی‌دهند

سیگال مندلکر
سیگال مندلکر

سیگال مندلکر، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی در جلسه سالانه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» گفت:‌ «به‌صورت بنیادین مهم این است که بگوییم رژیم ایران با مردم خود دارد چه کار می‌کند. اول این‌که با ادامه هزینه کردن مبالغ هنگفت در برنامه هسته‌یی و نیروی قدس و غیره، دارند منابعی که خرج مردم می‌شود را به مصارف دیگر می‌رسانند.»

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت:‌ «حاکمان ایران اولویت را به مردم این کشور نمی‌دهند و هدف از کارزار فشار حداکثری کوتاه کردن دست جمهوری اسلامی از منابع مالی مورد استفاده آن رژیم برای حمایت از تروریسم و گروه‌های تروریستی است.»

وی افزود: «این رژیمی است که مهاجران آسیب‌پذیر را استخدام کرده و به جاهایی مثل سوریه می‌فرستد. ولی مردم خود ایران که به‌صورت مسالمت‌آمیز تظاهرات می‌کنند را دستگیر کرده و به زندان اوین می‌اندازد. ما در حال آشکار کردن رفتارهای ناپسند سازمان‌یافته ایران بوده‌ایم.»

 

 

عبدالله بن راشد آل خلیفه، سفیر بحرین در آمریکا، طی سخنانی در نشست اتحاد علیه ایران هسته‌یی گفت: منامه روزانه با اقدامات مخرب رژیم ایران مقابله می‌کند و از حمایت کشورهای جهان به‌ویژه همسایگانمان قدردانیم.... سپاه پاسداران تلاش دارد از بین زائران بحرینی، حتی آنانی که به عراق می‌روند، برای مقاصد خود سربازگیری کند و تلاش دارد که به هر صورت دانش بمب‌سازی را وارد کشور مان کند. کارزار فشار حداکثری مفید بوده و باید برای انزوای بیشتر رژیم ایران ادامه یابد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7dbe744-e79c-4bee-8219-e99245768937"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات