728 x 90

سیل و بی‌عملی رژیم

سیل و بی عملی رژیم
سیل و بی عملی رژیم

سیل و آبگرفتگی به‌خاطر نبود زیرساختها و هزینه نکردن رژیم برای مقابله با آن، بیشتر استانها و شهرهای کشور را فراگرفته است.

گزارشهای مردمی در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند رژیم آخوندی هیچ کمکی به‌مردم سیل‌زده نمی‌کند و برای جلوگیری از ادامهٔ سیل و آبگرفتگی، به‌مناطق سیل‌زده تجهیزات ارسال نمی‌کند؛ و در عمل با اقدامات نمایشی، با ارسال «چند بسته‌ٔ غذایی» و فیلم‌برداری از آن، تلاش می‌کند بی‌عملی خود را لاپوشانی کند.

در پی وقوع سیل در  کرمان ، دست‌کم چهار نفر از جمله سه کودک جان خود را از دست دادند، صدها واحد مسکونی دچار خسارت شدند، ده‌ها روستا درحال تخلیه هستند و راه دسترسی به بیش از ۳۰۰ روستا قطع شده است.

استاندار کرمان، در جلسه ستاد بحران این استان گفته است که وضعیت رودبار جنوب و زهکَلوت و قلعه‌گنج بحرانی است و افزود که در جنوب استان کرمان، بسیاری از روستاها در محاصره سیل قرار دارند، راه ارتباطی ۳۳۰ روستای استان قطع شده است و ۱۰۶ روستا در معرض خطر قرار دارند.در همین حال فرماندار رودبار جنوب در استان کرمان نیز از مسدود شدن راه دسترسی به ۲۹۰ روستا خبر داد و گفت که در حوزه تالاب جازموریان ۱۳ روستا در وضعیت خیلی بدی قرار دارند. گفتنی است، در همین حال، سیل به شهرستان‌های میناب و رودان در هرمزگان و بسیاری از روستاهای این استان نیز خسارات گسترده وارد کرده  و سیلاب در حال حرکت به سوی تعدادی از روستاهای میناب است.(پنجشنبه ۳۰ دی‌ماه)

وضعیت نگران کننده سیلزدگان در زهکلوت در سیستان و بلوچستان

یک سیلزده بلوچ گفت: ”ما لوبیا نمی خواهیم، امکانات برق و جاده را در اختیار ما بگذارید.“

پس از بارش های سیل آسا و طغیان رودخانه های فصلی در زهکلوت  سیستان و بلوچستان، وضعیت اهالی این منطقه بغرنج و نگران کننده است.

گفته می شود به دلیل نبود سیل بند در روستاهای زهکلوت، خسارات زیادی به مردم این منطقه وارد شده است.

همچنین تیرهای برق در این منطقه به دلیل طغیان رودخانه ها سقوط کرده و اهالی آن از نبود برق رنج میبرند.

تصادفات زنجیره ای در جاده همدان  ملایر 
بارش برف، کولاک و لغزندگی جاده‌ها و بی کفایتی رژیم آخوندی در عدم رسیدگی به جاده ها منجر به تصادف زنجیره‌ای در جاده همدان-ملایر شد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1990c614-bfb3-4112-84f0-2077009160e0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات