728 x 90

سیاست کثیف خامنه‌ای - بازی با جان دانش‌آموزان

رژیم آخوندی شدیداً به‌دنبال بازگشایی مدارس در شرایط پیک پنجم و خطر شروع پیک ششم کروناست و در این راستا دروغهای عجیبی می‌گوید.

رئیس جمعیت هلال‌احمر رژیم مدعی شد که واکسن تک‌دوز مخصوص کودکان و نوجوانان ۳ تا ۱۷ساله را خریداری و یکشنبه اولین محموله‌ٔ آن‌را هم وارد کرده! این

یکم: کجای دنیا به‌جز رژیم آخوندی مدعی واکسن تک‌دوز کرونا شده‌اند؟! آن‌هم در شرایطی که پیشرفته‌ترین کشورها به‌دنبال دوز سوم و حتی چهارم معتبرترین واکسنهای جهانی هستند!

دوم: این واکسن کجا تزریق‌شده و تأییدیه‌ٔ سازمان بهداشت جهانی آنچه زمانی صادر شده؟ چرا باید مردم فرزندان و جگرگوشه‌هایشان را در معرض چنین سیاست کثیفی قرار بدهند؟

سوم: روزنامه حکومتی مردم‌سالاری نوشت: «این واکسن‌ها همان سینوفارم است که در بسته‌بندی تک‌دوز وارد شده است ولی مثل سایر واکسنهای سینوفارم باید در دو نوبت تزریق شود تا اثربخش باشد»

نکته‌ٔ چهارم را اهم از اعتراف روزنامه حکومتی رسالت بشنویم که نوشت:

«تمام واکسن‌هایی که ما در استانهای مختلف تزریق کرده‌ایم، علت کاهش پیک پنجم نبوده، این پیک خودش پایین آمده و ما انتظار داریم نتیجه واکسیناسیون را در پیک‌های بعدی که احتمالاً رخداد آن اجتناب‌ناپذیر است، ببینیم».

واقعیت این است خامنه‌ای با ممنوع کردن واکسن در ایران کشتار کرد. الآن خشم مردم را دیده در وحشت می‌خواهد با این بازی کثیف قیام در تقدیر مردم را عقب بیندازد؛ اما دیگر حنای خامنه‌ای هیچ رنگی برای مردم ایران ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56567a92-87cc-4773-83ec-09ec3909c506"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات