728 x 90

سیاست روز: انفجار یا فرافکنی رعد و برقی

انفجار در غرب کشور
انفجار در غرب کشور

روزنامه حکومتی سیاست روز، روز دوشنبه ۲۷دی به موضوع انفجار شب گذشته در غرب کشور پرداخت و با نگرانی از برملا شدن حقیقت توسط رسانه‌های غیرحکومتی نوشت: شب شنبه صدای مهیبی در غرب کشور شنیده شد، اتفاقی که موجب شد گمانه‌زنی‌ها و شایعات متعددی درباره علت منتشر شود.

صدایی که شنبه شب در استانهای غربی کشور شنیده شد، صدای بسیاری از جمله رسانه‌های معاند را در آورد و از همان لحظات اولیه شنیده شدن صدای انفجار گمانه زنی‌های خود را برای مسموم کردن افکار عمومی آغاز کردند اما از مسئولان کشورمان تا صبح خبری نبود.

این روزنامه حکومتی افزود: پس از شنیده شدن صدای انفجار واکنش‌های داخلی متفاوت و چندگانه بود، از انفجار در قطار باری به‌خاطر حمل مواد منفجره ناریه! تا رعد و برق و حتی آزمایش سامانه جدید موشکی و البته از زبان ضد انقلاب و رسانه‌های معاند، هدف قرار گرفتن چند نقطه حساس از کشور.

سیاست روز نوشت: اما سرانجام پس از گذشت ساعتها از بمباران کشور در رسانه‌های معاند، منبع صدای انفجار از سوی یک مقام مسئول رسمی مشخص شد.

معاون امنیتی و انتظامی با رد هر گونه گمانه‌زنی در خصوص علت صدای مهیب در شهرستان اسدآباد استان همدان، گفت: این صدا به‌دلیل صوت ایجاد شده احتمالاً ناشی از رعد و برق بوده است.

 مجید میراحمدی در خصوص شنیده شدن صدای مهیب در استان همدان، گفت: با بررسی دستگاههای امنیتی و انتظامی مشخص شد که صدای شنیده شده ناشی از رعد و برق بوده و حادثه خاصی رخ نداده است.

این روزنامه اضافه کرد: همه فضاسازی رسانه‌های خارجی در نبود واکنش سریع از سوی مسئولان داخلی صورت گرفت و افکار عمومی نیز در انتظار واکنش رسمی داخلی نسبت به آن بودند.

رسانه‌های معاند در ابتدا تلاش کردند تا صدای شنیده شده را به حمله جنگنده‌های رادار گریز به تونل‌های موشکی سپاه و سکوهای پرتاب موشکی ارتباط دهند!

برخی رسانه‌های معاند هم سعی کردند با بزرگ‌نمایی ماجرا، فضا را ملتهب کنند، آنها هم‌چنین به دروغ مدعی شدند تعدادی از پاسداران در سایتهای موشکی به‌شهادت رسیده است. یک منبع آگاه در نیروهای مسلح نیز انتساب صدای شنیده شده شب گذشته در غرب کشور به فعالیت‌های نظامی را تکذیب کرد.

این مقام آگاه هم‌چنین برخی گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی که علت صداهای شنیده شده را به انجام عملیات خرابکارانه و حمله خارجی نسبت می‌دادند نیز تکذیب کرد و گفت منبع اصلی صدای شنیده شده وقوع رعد و برق در منطقه غرب کشور بوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ea4ec2d-242e-4e3b-bb63-0fbe00af87d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات