728 x 90

سپاه پاسداران خانه‌های مردم آواره سوری را مصادره می‌کند

سوریه
سوریه

سازمان غیردولتی دیدبان حقوق‌بشر روز سه‌شنبه ۳فرودین از مصادره خانه و مغازه در استان دیرالزور توسط سپاه پاسداران خبر داد.

هم‌چنین به گزارش خبرگزاری آناتولی، نیروهای سپاه پاسداران رژیم ایران طی روزهای اخیر با مصادره حداقل شصت خانه متعلق به مردم شهر دیرالزور سوریه، آنها را در اختیار اعضای «گروه‌های تروریستی خارجی» تحت حمایت خود قرار داده‌اند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه نوشت: «سپاه پاسداران و گروه‌های تروریستی خارجی تحت حمایت آن برای محافظت از خود در برابر حملات هوایی از مناطق مسکونی به‌عنوان سنگر و پناهگاه استفاده می‌کنند و در همین راستا خانه‌های بسیاری از مردم دیرالزور در نزدیکی مرز عراق را مصادره کرده‌اند».

این گزارش حاکی است که سپاه پاسداران طی روزهای اخیر خانه‌های مردم در مرکز دیرالزور و منطقه آلبوکمال را مصادره کرده است و بیشترین خانه‌های مصادره شده متعلق به شهروندان سوری است که خانه‌های خود را به‌دلیل جنگ داخلی ترک کرده و راهی کشورهای دیگر شده‌اند.

طبق این گزارش مالکیت بسیاری از خانه‌های مصادره شده در این مناطق به شبه‌نظامیان خارجی مورد حمایت ایران انتقال یافته است.

بشار اسد جنایتکار به برخی از شبه‌نظامیان خارجی و احتمالاً عراقی و افغان که در حمایت از رژیم می‌جنگند شهروندی سوریه را اعطا کرده و با این روش مسیر مصادره خانه‌های شهروندان سوری به نفع آنها هموار شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e2bf883-750c-4d5d-a716-032f27f590ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات