728 x 90

سویه جدید کرونا و تکرار سیاست جنایتکارانه خامنه‌ای

سویه جدید کرونا
سویه جدید کرونا

سرانجام مقامات رژیم از ورود سویه جدید کرونا به ایران اذعان کردند، بدون این‌که هیچ آماده‌سازی‌ای برای مقابله سراسری با آن در نظر بگیرند.

به این ترتیب یک‌بار دیگر مخفی نگه‌داشتن خطر کرونا در سویه جدیدش از سوی خامنه‌ای ناقوس یک بحران کرونایی دیگر را به صدا درآورد.

محبوب‌فر کارشناس بهداشت، بامداد امروز دوشنبه ۲۹ آذر گفت: وقتی اعلام می‌شود تا ۱۷روز آینده به چنین شرایطی (شرایط حاد) می‌رسیم یعنی اومیکرون از مدتها پیش در کشور بوده است.

گزارشی در این مورد.

خامنه‌ای سیاست جنایتکارانه خود در مورد مخفی نگه‌داشتن شیوع کرونا و رها کردن مردم در برابر آن را یک‌بار دیگر و این بار در برابر سویه «اومیکرون» کرونا تکرار می‌کند تا با گرفتن تلفات از مردم ایران، به خیال خود از شدت قیامهای موجود کاسته و به عمر دیکتاتوری ننگین خود اندکی بیفزاید.

این در شرایطی است که طی روزهای گذشته بسیاری از کشورهای جهان برای حفاظت از مردم‌شان در برابر سویه جدید اعلام آماده‌باش کرده‌اند:

بلومبرگ نوشت: انگلستان روزانه با صدها هزار مورد جدید ابتلا به کرونا از نوع امیکرون مواجه است.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: مارک روته، نخست‌وزیر هلند گفت هلند از فردا در وضعیت قرنطینه قرار می‌گیرد و در طول دوره کریسمس نیز در وضعیت قرنطینه باقی خواهد ماند.

جن ساکی سخنگوی کاخ‌سفید گفت: بایدن رئیس‌جمهور در مورد وضعیت مبارزه کشور با کووید-۱۹ موضع‌گیری خواهد کرد.

واشنگتن پست نوشت: روز شنبه، ۲۱۹۰۰نفر در نیویورک به اومیکرون مبتلا شدند، آن هم در شرایطی که بیش از ۷۰درصد از جمعیت واکسینه شده‌اند.

در چنین شرایطی که جهان در برابر سویه اومیکرون اعلام آماده‌باش کرده است، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت رژیم گفت ما هم یک مورد سویه اُمیکرون کرونا در ایران مشاهده‌کرده‌ایم!

این اظهارات در حالیست که رژیم هیچگونه آماده‌باش و یا آماده‌سازی‌ای برای مقابله با وضعیت جدید در نظر نگرفته است.

رویکردی که نشان می‌دهد خامنه‌ای یک‌بار دیگر قصد دارد مردم را به کام کرونا و سویه جدیدش بفرستد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34668e61-3f7e-4223-8bb9-d88565ad379b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات