728 x 90

سومین مناظره سرسپردگان ولایت در سیرک انتخابات خامنه‌ای

سومین مناظره سرسپردگان ولایت
سومین مناظره سرسپردگان ولایت

در جریان مناظره سوم سرسپردگان ولایت در سیرک انتخابات خامنه‌ای، آخوند پورمحمدی با اشاره به زاکانی گفت، حتی اسم او را نمی‌برم. چون او را نامزد جدی نمی‌دانم.

پزشکیان نیز گفت که جواب زاکانی را نمی‌دهد چون اصلاً بنایی برای ماندن ندارد. وی گفت:

همونجوری که گفتند اصلاً لازم نیست جوابش رو بدیم برای این‌که فکر نمی‌کنم تا آخرم بمونه بخواد رقابت بکنه. و دولت تشکیل بده.

زاکانی: از این آرزوها شما خیلی دارید، ولی شما دارید با یک رئیس‌جمهور صحبت می‌کنید.

پزشکیان: این حرفهایی رو که می‌فرمایید و هی می‌گید جریان شما، ستاد شما این کار رو می‌کنند به‌اصطلاح تا آخر این روند رو ادامه بدید (تلویزیون شبکه یک رژیم اول تیر ۱۴۰۳).

 

زاکانی شهردار دزد تهران کتابی از کارنامه آخوند روحانی به پزشکیان داد و گفت: دوره ۸ساله روحانی، سیاه است. این کتابی که می‌گویم در مورد فاجعه و سیاهچاله دوران روحانی است را بخوانید.

وی هم‌چنین گفت: نمی‌گذارم پورمحمدی و پزشکیان کلاه سر مردم بگذارند.

 

فرهیختگان متعلق به ولایتی مشاور خامنه‌ای پس از سومین مناظره نوشت: هنوز تغییر محسوسی در میزان مشارکت دیده نمی‌شود و اگر نزاع بر سر همین موضوع باشد زمینه کمی برای بهبود مشارکت وجود دارد. مناظره‌ها تاکنون نتوانسته نقطه نزاع را شکل دهد. نهایتاً نقطه نزاع که شکل گرفته بر سر استمرار دولت رئیسی و باز تولید دولت روحانی است.

(تلگرام فرهیختگان رژیم ۲تیر ۱۴۰۳)

 

انتشار اخبار متناقض درباره کناره‌گیری کاندیداهای پوششی و معرفی یک کاندیدا هم‌چنان ادامه دارد. به گزارش رسانه‌های رژیم پاسدار محسن رضایی برای رسیدن به اجماع برای معرفی یک کاندیدا در سفر به قم جلساتی برگزار کرد (خبرگزاری برنا رژیم رژیم ۲تیر ۱۴۰۳).

خضریان مشاور پاسدار جلیلی از احتمال کناره‌گیری قالیباف در صورتی که امکان رأی آوری برای او کمتر باشد خبر داد و نوشت: در روزهای گذشته شنیدم قالیباف گفت که باید تا پیش از ۸تیر با یک نامزد وارد میدان شد که یک روحیه از خود گذشتگی را از او نشان می‌دهد که قابل تقدیر است (خبرگزاری فرارو رژیم ۲تیر ۱۴۰۳).

رجانیوز نزدیک به پاسدار جلیلی نوشت: بر اساس نظرسنجی صدا و سیما جلیلی صدرنشین است و این نطرسنجی در اختیار تمام ستادهای کاندیداها قرار گرفته است (سایت رجانیوز رژیم ۲تیر ۱۴۰۳).

در همین حال، کیهان خامنه‌ای با تیتر درشت نوشت رئیسی الگو است و به عقب برنمی‌گردیم (روزنامه کیهان رژیم ۲تیر ۱۴۰۳).

 

نمایش جمعه‌های رژیم در شهرهای مختلف صحنه بازارگرمی برای شعبده انتخابات بود و امام جمعه‌های رژیم بر رأی دادن به کسی که ادامه دهنده راه رئیسی جلاد و دژخیم قاسم سلیمانی باشد تأکید کردند.

آخوند علم‌الهدی اول تیر ۱۴۰۳:

اونی که ما باید توجه داشته باشیم اون چه که در جریان مکتب حاج قاسم بعد از حاج قاسم ادامه پیدا کرد و این مکتب را توسعه داد مدیریت اجرایی و روند شهید آیت‌الله رئیسی بود او هم تداوم مکتب حاج قاسم بود و هم توسعه مکتب حاج قاسم (تلویزیون شبکه خراسان رژیم ۱تیر ۱۴۰۳)... .

 

کریمی تبار امام جمعه رژیم در ایلام - ۱تیر ۱۴۰۳:

منافقین تلاش شون این است که در ستادهای انتخاباتی نفوذ کنند و ایجاد دوقطبی کنند ما نیاز داریم که موج تبلیغات گسترش پیدا کند انگیزش در پای انتخابات بالا برود اما طرف‌داران هر نامزدی عملکرد آنها را بیان کنند دیگران را تخریب نکنند

ریل‌گذاری که این رئیس‌جمهور شهیدمان رئیس‌جمهور مردمی دلسوز پای کار پرانگیزه داشته‌اند باید به کسی رأی بدیم که این مسیر را انتخاب کند این مسیر را ادامه (تلویزیون ایلام رژیم - ۱تیر ۱۴۰۳).... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce582545-39b6-495c-a813-2e07829fed8c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات